Elander Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Gta serien Half life 2 MGS serien kanse kommer mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 OOOhhhh det finns många spel jag älskar. Det får bli MGS fast...fast...final fantasy, half-life, GTA...ooohhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Gta serien Och såklart POSTAL STYCKA ALLT OCH ALLA!! Redigerad 4 juni, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Halo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Crime Fighter eller Dope Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Little Big Adventure 2, e ju bara så Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 MGS serien GTA serien Half-Life 2 Det var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Battlefield 1942 + mods blockland tbm counter-strike 1.6 och 1.5 PainkilleR command & conquer GENERALS age of empires 2 + expansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Första plats: Zelda liren Andra plats: GTA liren Tredje plats: Metrioid liren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Första plats: Zelda liren Andra plats: GTA liren Tredje plats: Metrioid liren Felpostad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Felpostad? Du menar ditt inlägg? Topicen handlar om vilka spel man tycker är bästa någonsin. T-Ryder gjorde en liten lista, som många andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Du menar ditt inlägg? Topicen handlar om vilka spel man tycker är bästa någonsin. T-Ryder gjorde en liten lista, som många andra... Med tanke på att den här tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28778 skapades ungefär samtidigt som han skrev sitt inlägg trodde jag att han postade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Med tanke på att den här tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28778 skapades ungefär samtidigt som han skrev sitt inlägg trodde jag att han postade fel Nopp, postade inte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Med tanke på att den här tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28778 skapades ungefär samtidigt som han skrev sitt inlägg trodde jag att han postade fel Men varöfr skulle han ha med GTA på listan i den tråden? Det är ditt inlägg som är felpostat... Nu skiter vi i det och går ontopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Deus Ex GTA serien Goldeneye Neverwinter Nights Shit.. Fynny alltså, trodde ingen hade spelat Deus Ex förutom jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Counter-Strike 1.5 och Half Life 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Shit.. Fynny alltså, trodde ingen hade spelat Deus Ex förutom jag.. Har spelat igenom det säkert fyra gånger, ska nog göra det igen snart! Ni som inte spelat Deus Ex har verkligen missat något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 1. Banjo Kazooie 2. Banjo Tooie 3. GTA serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har spelat igenom det säkert fyra gånger, ska nog göra det igen snart! Ni som inte spelat Deus Ex har verkligen missat något! Det är verkligen bäst . Hur är det med DX2? Jag spelade demot för att bra tag sedan men gillade det inte alls... Är det spelvärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 GTA2,sim city 2000,golden eye(64), far cry...finns fler..men de är de här jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts