Colan K Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Yo alla drängar! Tänkte lite på spel förut (okej kalla mig datanörd.. ) Men det mest bästa och roligaste spelet jag nånsin spelat är Goldeneye, till Nintendo 64 då Man kunde lira storyn länge och utmana sig med nya nivåer (klara allt förutom Aztec på secret agent eller vad det hette, den sista klara ja inte iaf) Bra gjort, kunde lira 4 st i MP och varje bana var askul *host* Facillity*host* bra vapen, roliga Kunde ställa in mycket hälsa, vapen mm jag spela detta jämt när jag var liten, akta er skrytvarning kunde spöa brosan och två till iaf på det bästa spelet någonsin enligt mig iaf vilket spel tycker ni är det bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 GTA-spelen måste jag säga, pga den långa hållbarheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Svårt val, GTA har så många möjligheter och har skön humor medan Metal Gear Solid har übergrafik och überhandling. Jag säger MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag äslade mario 64, goldeneye, och Zelda: ocarina of time. mina tre oldschool-spel.. ooops måste spela.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 1. GTA-spelen 2. Half Life (inkl mods) 3. Mafia GTA vinner för friheten och hållbarheten, Half Life kommer på andra plats för storyn, spelkänslan, den fantastiska spelmotorn samt hållbarheten tack vare alla mods. Mafia hamnar på tredje plats för en otroligt bra story och grafik som är före sin tid fast spelet utspelar sig efter sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Samma som Arvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 1. Zelda: Link's awakening 2. GTA Vice City 3. GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Deus Ex GTA serien Goldeneye Neverwinter Nights Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Samma som KalleR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 1. Half-Life (Bra story, räckte länge, mye verktyg för alla som vill modifiera.) 2. Rainbow Six (Första förstås ) 3. Half-Life 2 (P.g.a. allt som rör modding.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Orka välja ut ett spel...skriver några av mina absoluta favoriter Super Mario 64 The legend Zelda: The ocarina of time Banjoo Kazooie Golden Eye Gta Gta 2 Gta: SA Gta: Vc Gta: SA Final fantasy 7 Diddy kong racing Max payne Max payne 2 Mafia Hitman: Contracts Mgs Mgs 2 Mgs 3 Allra högst upp står GTA spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 GTA-serien är det bästa jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 GTA SAGTA VCGTA IIIBattlefield 1942Battlefield Vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 1. GTA serien 2. Command and Conquer serien 3. Warcraft serien 4. Battlefield serien 5. Quake serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 1. World of Warcraft 2. The Elder Scrolls: Morrowind 3. Half Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Måste finnas minst 40 sådana här trådar Metal Gear Solid 3: Snake Eater samt MGS2: SoL och MGS World of Warcraft är dock inte långt efter Redigerad 4 juni, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Alla Zelda spelen är mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Måste finnas minst 40 sådana här trådar Sååå sant men var tvungen att skapa en eftersom jag facktist tänkte, inte ofta det händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tror jag säger Half-Life och Deus Ex. Funnylin min vän, jag trodde ingen gillade DX förutom jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts