FoxtroT Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Har problem med mitt GTA vc.. man kan inte tabort det man ska ersätta i IMG tool, det kommer up ett felmeddelande men jag har inget annat uppe än just Img tool men det står så här: Redigerad 7 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Deleta filen du ska replaca, sen lägger du in ny filen så ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ta bort skrivskyddet från gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Img tool är bäst för gta3 och IMG är bäst för Gta:VC(se länk) http://www.turnipfan.com/tool_img.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Bort med skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har gjort allt ni säger.. det har gått förut men nu när vi har omformaterat datorn så går det inte.. Först installerar jag GTA vc , gå in där jag installerade det och tog bort skrivskyddet från gta3.img, går in på IMG tool men sen går det inte mer! det går inte deleta filen! ska testa det som alexzander skrev.. BTW: tack för snabba svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har du bara tagit bort skrivskyddet på gta3.img? Testa och ta bort skrivskyddet på hela grand theft auto vice city mappen annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Det funkade Tack alexzander Redigerad 5 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts