Sikorka Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag ska bli Ninja! Allt jag behöver är; Ninja Grappling Hook,NINJA HAND KLÄTTER KLOR, NINJA FOT KLÄTTER KLOR, NINJA SPIKAR, Ninja bälte och NINJA HOOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 E d nån som kan hitta typ röntgenglasögon skulle va riktigt ballt å ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Coola prylar. Detta filmclip e coolt... ... säger bara en sak, och det är rally. Aj aj aj!!! *Länk* Äditt: Neeej, nej! dem tog bort den, för snubben dog :S Fan... men R.I.P iallafall Redigerad 4 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Coola prylar. Detta filmclip e coolt... ... säger bara en sak, och det är rally. Aj aj aj!!! *Länk* Äditt: Neeej, nej! dem tog bort den, för snubben dog :S Fan... men R.I.P iallafall Men när jag menade "coola prylar" menade jag inte tupacs album eller nån bil crach utan... Ja ni vet! Typ En Airzooka, Röstförvrängare Eller Spy glasögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vad är A.C.A.B, nån sorts nazist-förening eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Står för All Cops Are Bastards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Men när jag menade "coola prylar" menade jag inte tupacs album eller nån bil crach utan... Ja ni vet! Typ En Airzooka, Röstförvrängare Eller Spy glasögon Coola prylar kan vell vara nästan vad som helst. Finns 100 olika sätt att tolka det på. En pryl kan vara som... aa till exempel ett filmclip. ... tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 För er som gillar prylar så finns det ju en ny svensk tidning, Gadgets, som handlar om just sådana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Står för All Cops Are Bastards. Så omoget A.C.A.B är alltså. Orka spela tuffa för att dom tycker att polisen är bastards. Vafan poliserna sköter bara sitt jobb och det är bra att dom finns. Hur skulle det annars se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hur skulle det annars se ut. Fred på jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Så omoget A.C.A.B är alltså. Orka spela tuffa för att dom tycker att polisen är bastards. Vafan poliserna sköter bara sitt jobb och det är bra att dom finns. Hur skulle det annars se ut. Alla skulle älska varandra och ge bort pajer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Alla skulle älska varandra och ge bort pajer? Snarare kaos.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fred på jorden Du tänker hur det skulle se ut utan advokater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Snarare kaos.... Äsch! Vi har ju inte testat, var inte så negativ nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Äsch! Vi har ju inte testat, var inte så negativ nu. Bara mina tankar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Du tänker hur det skulle se ut utan advokater Hahahaha, jusste... Lionel Huts. Redigerad 4 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nej, då får du höra en del av den bästa musiken som nånsin gjorts. Bara det är en upplevelse. Varför fan är det en upplevelse, då är det lika mycket upplevelse att skaffa sig en Eddie Meduza platta eller varför inte hits for kids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Varför fan är det en upplevelse, då är det lika mycket upplevelse att skaffa sig en Eddie Meduza platta eller varför inte hits for kids Eller varför inte back on topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Varför fan är det en upplevelse, då är det lika mycket upplevelse att skaffa sig en Eddie Meduza platta eller varför inte hits for kids Vad fan vet du om musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Eller varför inte back on topic? Ja men han började, min pappa är starkare än din pappa osv. jag har en gasmask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts