Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Låter som dom är ute efter något. Eller så har dom blivit så stora så att dom inte vet vilka titlar dom äger längre. De är nog bara lite "Senila".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Dom är ju rätt smarta ändå, går till Sveriges största gta-community (den är väl störst, right?) Och ger ifrån sig GRATIS spel från EA. "Kom och kolla här, vi är bättre än Take-2 , vi ger ifrån oss nya spel gratis..." Hoppas dom börjar bråka om oss, så vi får ett gratis spel/dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Dom är ju rätt smarta ändå, går till Sveriges största gta-community (den är väl störst, right?) Och ger ifrån sig GRATIS spel från EA. "Kom och kolla här, vi är bättre än Take-2 , vi ger ifrån oss nya spel gratis..." Hoppas dom börjar bråka om oss, så vi får ett gratis spel/dag... Haha... Tillslut blir det väl kungligt här på Gtasajten.... Det skulle ju vara as bra om det var en tävling varje dag(med pris)... Men andra sidan så kommer det ju då komma MASSA noobs som vill ha spel.... Redigerad 5 juni, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tog typ 4 min, inga fel. Jag får se vilket spel jag väljer om jag vinner, blir nog nya MoH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Dom är ju rätt smarta ändå, går till Sveriges största gta-community (den är väl störst, right?) Och ger ifrån sig GRATIS spel från EA. "Kom och kolla här, vi är bättre än Take-2 , vi ger ifrån oss nya spel gratis..." Hoppas dom börjar bråka om oss, så vi får ett gratis spel/dag... Tror mer på att dom vill marknadsföra spelet Gudfadern Det ska ju vara ganska lika Mafia som vi har ett eget forum för här på GTAsajten. Många som gillar GTA gillar också Mafia och kommer kanske gilla Gudfadern. Så jag antar att det är ganska smart att använda sig av GTAsajten för att marknadsföra sig av ett sånt spel. Samtidigt så är inte företaget EA så populärt inom gamingkretsar, så att ge ut spel såhär mjukar också upp stämningen lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vinner jag tar jag nog NBA Street Vol.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Tror mer på att dom vill marknadsföra spelet Gudfadern Det ska ju vara ganska lika Mafia som vi har ett eget forum för här på GTAsajten. Många som gillar GTA gillar också Mafia och kommer kanske gilla Gudfadern. Så jag antar att det är ganska smart att använda sig av GTAsajten för att marknadsföra sig av ett sånt spel. Samtidigt så är inte företaget EA så populärt inom gamingkretsar, så att ge ut spel såhär mjukar också upp stämningen lite. Får jag välja Gudfadern om jag vinner... eller kommer det på PC ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Får jag välja Gudfadern om jag vinner... eller kommer det på PC ens? Tänkte också på det man man kan bara välja ett spel som finns i lager . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Förresten.. Om jag vinner så kommer jag nog ta ett Fifa street spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hade man inte kunnat få en film? Jag blev försenad så jag sket i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det är väl ingen sån där tävling "Först vinner" ? Det tycker inte jag är rättvist isåfall.... För, alla visste ju inte att tävlingen var igång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jo har gjort tävlingen också men höll inte koll på tiden det tog 2 av frågorna var lätta att hitta men Rockstars namnbyte var lite svårare att klura ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Jag tävlar inte. It's not my style. ...däremot sittar jag och lyssnar på Time Is Tight med The Clash och ska snart byta till Buzzcocks. DET NI!!! Jag editerar. Ursäkta mig för felaktig information, jag bytte till Tom Waits. ...tack på förhand! Redigerad 6 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Får jag välja Gudfadern om jag vinner... eller kommer det på PC ens? Tyvärr, spelet kommer inte förens i höst. Själv skulle jag ha valt BF2, det kommer ju snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts