RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Har ni gjort den? Den var faktiskt ganska svår.. Den andra frågan var svårast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vilken tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vilken tävling? Tävlingen på GTAsajtens första sida....där man kan vinna ett valfritt spel från EA Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja gjorde den! 2:a va svårast. tog 20 min. att klara den för mig. fan va sur jag blev när jag skulle kolla fuskkoden till gta1 o så står det "så enkelt är det inte;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja, jag har gjort den. Ingen fråga var direkt svår, men jag hade dock fel på ettan två gånger. Det eftersom att det finns flera fusk för alla vapen, tre stycken alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Inget svårt... Den andra frågan ska man ju bara kunna för att vara en fan av GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Alla var lätta. som sagt är google ens vän. Stava fel på fråga ett dock. PS. tog ca 4 minuter för mig DS. Redigerad 4 juni, 2005 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Svaren var inte så svåra att hitta och att hultan hade tagit bort fusket från gta-sektionen gjorde inget för jag plockade bara fram en äldre version av sidan med wayback machine. Tyvärr fick jag ett tidstillägg på andra frågan för att jag var lite för snabb och inte märkte att mina svar hade raderats efter att jag klickat OK på den första frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fick fel på 1an 2 gånger. Dom andra var ju enkla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fick fel på ettan fyra gånger trots att jag skrev rätt svar... Vet inte varför, det bara vägrade fungera... Fick rätt på femte försöket dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tog två minuter för mig, inte ett enda fel. Fast det berodde nog mest på att jag redan visste var svaret på andra frågan fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vart ser ni hur lång tid det tog för er? Tog ni tid själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Det spelar nog ingen större roll hur lång tid det tar för en, tidsstraffet tror jag bara finns för att man inte ska kunna gissa hejvilt på frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 När får kommer dom utse vinnarna?? *hoppas jag vinner* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Det spelar nog ingen större roll hur lång tid det tar för en, tidsstraffet tror jag bara finns för att man inte ska kunna gissa hejvilt på frågorna. Hur vet man hur lång tid det tog då? Kollade ni det själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hur vet man hur lång tid det tog då? Kollade ni det själv eller? .jag kolla på klockan när jag börja och kolla när jag va klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vilket spel hade ni valt om ni hade vunnit? Jag skulle nog välja moh :european assault. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Svaren var inte så svåra att hitta och att hultan hade tagit bort fusket från gta-sektionen gjorde inget för jag plockade bara fram en äldre version av sidan med wayback machine. Tyvärr fick jag ett tidstillägg på andra frågan för att jag var lite för snabb och inte märkte att mina svar hade raderats efter att jag klickat OK på den första frågan. Samma för mig =( blev lite halv frustrerad men de va inte särskilt svårt... bara lite jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Idén med tävlingen är att man inte ska veta frågorna i förväg, så man måste googla lite. Om allt går bra så är EA beredda på att ge ut ungefär ett spel/månad (+ eventuellt en liten bonus framöver) till GTAsajtens besökare. Blev riktigt förvånad när EA kontaktade mig med detta erbjudande. Jag menar, GTA tillhör Take2, en konkurrent till EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Om allt går bra så är EA beredda på att ge ut ungefär ett spel/månad (+ eventuellt en liten bonus framöver) till GTAsajtens besökare. Blev riktigt förvånad när EA kontaktade mig med detta erbjudande. Jag menar, GTA tillhör Take2, en konkurrent till EA. Låter som dom är ute efter något. Eller så har dom blivit så stora så att dom inte vet vilka titlar dom äger längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts