Marwin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vad tycker ni om att när man är inloggad och man klickar på krysset för att stänga sidan? Att varje gång man klickar på krysset så kommer det upp en ruta där det skulle kunna stå tex. "You have to log out before you close the window. Log out? - YES - NO." Själv brukar det hända mig rätt ofta och det är ganska störande. Rätt pinsamt också. Detta är kanske inte så jätte viktigt, men jag tror nog det skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Logga ut när man stänger fönstret? Om man har kryssat i "Kom ihåg mig"-rutan vid inloggning då? Redigerad 4 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag vet inte hur det går till med den funktionen, "Kom ihåg mig-funktionen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Så är det inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts