chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Varför kan ni inte lära er att sätta ett vettigt namn på trådarna ni skapar? Det blir ju bra för alla om ni gör det! *Folk fattar vad tråden handlar om *Tråden blir inte låst *tråden spammas inte ner av folk som säger: "bra trådtitel hörru!" Snälla sätt ett vettigt namn på era trådar i framtiden! Denna kommer säkert också låsas men jag tror jag fått det jag vill sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Bra att någon säger till. Stör mig också på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Handlar också om vilket forum trådarna läggs in i... denna ligger ju fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Handlar också om vilket forum trådarna läggs in i... denna ligger ju fel... Den ligger nog här för att alla ska märka den skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Den ligger nog här för att alla ska märka den skulle jag tro. Precis. Det är ju för det mesta här det är sånna här skumma titlar...sen så kollar ju inte så många i "om forumet" tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Den ligger nog här för att alla ska märka den skulle jag tro. Men vad är det för "ursäkt"... om ni vill påverka med att förbättra sajten så kan ni väl lära det första som gäller när man postar: posta i rätt kategori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Tycker också det är störande, låser dom trådarna jag ser med riktigt dåliga titlar Redigerad 4 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tycker också det är störande, låser dom trådarna jag ser med riktigt dåliga titlar Är det inte bättre att ändra titel då? Om resten i tråden är bra skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är det inte bättre att ändra titel då? Om resten i tråden är bra skrivet. Jo visst kan man det. men då lär inte trådskaparen av sina misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Borde va hårdare regeler, varning på dom med dålig "trådtitel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Borde va hårdare regeler, varning på dom med dålig "trådtitel" Att ge en varning för det är nog lite att ta i men ett PM med en inofficiell varning kan man ju skicka till personen. Vid upprepade fall kan det naturligtvis bli tal om en riktig varning. Annars om en tråd har dålig titel men för övrigt är seriös tycker jag inte att den bör låsas. Det är ju bra om man ser till helheten och inte bara på personens misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts