Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ni som har Star Wars 3 på tv-spel: Är det värt att köpa? Får man mycket underhållning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har det inte själv men en polare köpte det. Jag drog ner till honom direkt och vi fastna med en gång. Så jäkla roligt spel! Vi spelade det en hel helg nästan och jag tröttnade inte på det. Även efter att man har varvat det finns det saker att göra som tex bonusmissions, lira co-op med polaren eller lira lite dueller mot varandra. Fastnade för det som fan och hade jag haft PS2 hade det legat högst upp på min önskelista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har det inte själv men en polare köpte det. Jag drog ner till honom direkt och vi fastna med en gång. Så jäkla roligt spel! Vi spelade det en hel helg nästan och jag tröttnade inte på det. Även efter att man har varvat det finns det saker att göra som tex bonusmissions, lira co-op med polaren eller lira lite dueller mot varandra. Fastnade för det som fan och hade jag haft PS2 hade det legat högst upp på min önskelista. Okej! Men är det typ som Jedi Outcast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Okej! Men är det typ som Jedi Outcast? Jedi Outcast Ägde. iaf på MP. Redigerad 3 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hatar Star Wars-spel (utom LEGO STAR WARS). Star Wars är och förblir alltid en filmserie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Min polare har det på PS2, själv tycker jag att det äger allt, han tycker oxo det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hatar Star Wars-spel (utom LEGO STAR WARS). Star Wars är och förblir alltid en filmserie. Kotor är roligt, jag och en kompis körde det hemma hos han. Man kan ju bli god eller ond och vi valde ond såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Star Wars episode III e FETT BRA!!! ja o min bror o in kompis brukar köra de. jag tycker att du ska köpa de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts