RavenE Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Som ni vet så ser ju Win XP ut såhär: Kan man lägga in XP:s utséende (Grön Startknapp, Röd "X"-knapp) till en Win 98? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tror inte att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har sett att det finns teman till de äldre Windows-systemen, men fråga mig inte var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tryck så att du kommer till skrivbordet... Högerklicka... Tryck på "Egenskaper".... sedan "Utseende"... Sedan ändrar du till "Windowsklassisk"... Är det det du menar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tryck så att du kommer till skrivbordet... Högerklicka... Tryck på "Egenskaper".... sedan "Utseende"... Sedan ändrar du till "Windowsklassisk"... Är det det du menar ? Näe, tror han menar att han har en 98 och vill få den att se ut som en XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Näe, tror han menar att han har en 98 och vill få den att se ut som en XP. PRECIIIIIIS så menar jag Alltså: Jag har en Win 98, och vill att den ska se ut som en XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Näe, tror han menar att han har en 98 och vill få den att se ut som en XP. Aha... I Don´t KKKnow..... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Usch! Inget tjaffs me bling bling som ligger och drar 200mb minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Verkar inte funka.... Vart ska man extracta dom då? Det är ju bara en massa .bmp filer...:S Redigerad 4 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Usch! Inget tjaffs me bling bling som ligger och drar 200mb minne Bara för att du hade fel Btw, har prövat WB för Win 9x, och det fungerar faktiskt rätt bra, drar inte alls så mkt minne (< 20mb vad jag minns). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Jag använder WindowsBlind, och jag tror inte att det är till för Win 98. http://img224.echo.cx/img224/2020/mittskrivbord6ew.th.jpg Redigerad 4 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Jag använder WindowsBlind, och jag tror inte att det är till för Win 98. Taget från deras sida. Requirements: Windows XP, Windows 2000, Windows ME, or Windows 98. Redigerad 4 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Bara för att du hade fel Btw, har prövat WB för Win 9x, och det fungerar faktiskt rätt bra, drar inte alls så mkt minne (< 20mb vad jag minns). Shh, inte så högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ingen som kan svara på vart man ska extracta dom, för att kunna välja XPs utséende via Högerklick->Egenskaper->Utséende ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ingen som kan svara på vart man ska extracta dom, för att kunna välja XPs utséende via Högerklick->Egenskaper->Utséende ? Kolla i hjälpfilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Finns ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Jag tror att Astonshell har ett Windows XP tema som följer med Redigerad 5 juni, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Finns ingen... Det finns en för WB, jag lovar dig, om inte som fil så är den inbyggd i programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts