Guest Cyper Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Lägg upp lite filmer som ni spelat in. Om det nu bara är jag som har intresset av det. Har gjort en liten stunt film, eller vad man ska kalla det. Inte så värst lång, men den är långt ifrån klar. http://rapidshare.de/files/2154633/LOL3333.WMV.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag hade gjort en stunt film en gång i tiden den var bra men nu är den bara borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag och 2 polare har gjort en serie som heter Sturtan & Storchen. 8 st avsnitt som är ca 1 timma tillsammans. Tratten och Finkel inspirerad serie. Tyvärr är avsnitten ganska stora ca 50 mb så jag kan inte lägga upp dom. Men har brännt ner dom på DVD och vi ska visa upp den för våra föräldrar på Nationaldagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Lägg upp lite filmer som ni spelat in. Om det nu bara är jag som har intresset av det. Har gjort en liten stunt film, eller vad man ska kalla det. Inte så värst lång, men den är långt ifrån klar. http://rapidshare.de/files/2154633/LOL3333.WMV.html Fa-an vad cool du var när du sprang omkring som en dåre i filmen........ HAHAHAHAHAHA! Fatta hur kul det såg ut! ..förlåt..kunde inte hålla mig! Redigerad 3 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vadå, jag gillar att springa. Cykel crashen var ochså ganska bra, men det var inte jag som gjorde det. Ska sen kanske filma då jag går balansgång på ett broräcke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har gjort några filmer (det är min stora abition) Filmer gjorda av SkoFilm: The Spy The Spy2 Vanqulos return Splintercell: Pandora Tomorrow Lange i skogen Gangs of Skokloster Kommande filmer: Grand Theft Auto: Skokloster The Spy3 A view to a kill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag och några kompisar har gjort 2 filmer: Hoberna anfaller(med Riskgubbar) och Sverige i närbild, en serie på 6 avsnitt som sammanlagt blir en timma. Nuvarande projekt är en film med massa scetcher(stavning?) men vi skriver fortfarande manus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Jag, min bror och Siana på forumet spelade in den här filmen för ett årsedan, eller nåt Ultimate Fighting Worldcup Bara så ni vet, min bror är pojken med tomteluvan, Siana den lille skiten och jag är den s.k "ninjan"... Enjoy PS. Den här filmen tog 4 timmar att spela in, fixa ljud och att klippa ihop - samt spara filmen via MovieMaker. Det blev en enorm besvikelse när vi insåg att den bara blev så lång som den blev... Redigerad 4 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 The Target Longlife Fanfare @ Target Longlife Productions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag, min bror och Siana på forumet spelade in den här filmen för ett årsedan, eller nåt Ultimate Fighting Worldcup Bara så ni vet, min bror är pojken med tomteluvan, Siana den lille skiten och jag är den s.k "ninjan"... Enjoy PS. Den här filmen tog 4 timmar att spela in, fixa ljud och att klippa ihop - samt spara filmen via MovieMaker. Det blev en enorm besvikelse när vi insåg att den bara blev så lång som den blev... "This page i not avaible" Fixa länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 "This page i not avaible" Fixa länken Funkar om du tar "Spara mål som" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Har gjort en liten stunt film, eller vad man ska kalla det. Inte så värst lång, men den är långt ifrån klar. http://rapidshare.de/files/2154633/LOL3333.WMV.html Allvarligt talat, menar du allvar med den där filmen? En av dom töntigaste saker jag sett. Seriöst talat alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Den är långt i från klar, och saknar många stunt. Blir balansgång på en bro sen. Hittils är en skadad, bröt nyckelbenet I cykelcrashen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Allvarligt talat, menar du allvar med den där filmen? En av dom töntigaste saker jag sett. Seriöst talat alltså Jag måste faktist hålla med dig där, inge illa menat cyper men vad f*n tänkte du på, speciellt när du hoppade över några stängsel och handräcken och skit, var det meningen att visa hur snabbt du kunde göra det eller vad!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 "This page i not avaible" Fixa länken Fixat nu Fixad länk (Som fungerar likt den andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Allvarligt talat, menar du allvar med den där filmen? En av dom töntigaste saker jag sett. Seriöst talat alltså HAHA! Exakt! Fan va kul det såg ut när han sprang och hoppade över stängslet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 No shit Sage. hahaha, den filmen är betecknad som: YEEEAHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag måste faktist hålla med dig där, inge illa menat cyper men vad f*n tänkte du på, speciellt när du hoppade över några stängsel och handräcken och skit, var det meningen att visa hur snabbt du kunde göra det eller vad!? Japp, och jag gjorde det snabbt ochså. Filmen är somsagt långt ifrån klar, och den saknar många stunt. Hittils har jag 1 riktigt stunt i den, då min kompis flyger över cykeln och bryter nyckelbenet. När jag spränger krut i handen, hmm, vet inte vad jag ska kalla det. Har sedan planerat att gå balansgång på ett bro räcke. Men det får vänta ett tag, eftersom det är kallt i vattnet och jag vill inte frysa ihjäl. Bron är kanske inte så jätte hög, drygt 15 meter. Men det kan ju vara roligt och sen endå. Pga, av skadan på min kompis tog jag ett uppehåll, och sen skadan jag fick på handen då jag spängde krut I den. Filmen kan värka lite löjlig just nu, skulle inte lagt ut den förän den är helt klar. Vi har även funderat på att åka eller hoppa med en rullstol. Problemet är att hitta en. Har lagt till en bild, ser allmänt dum ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Måste säga att det verkligen var riktigt stuntigt av dig att hoppa över räckena. Filmen är somsagt långt ifrån klar, och den saknar många stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Måste säga att det verkligen var riktigt stuntigt av dig att hoppa över räckena. Jag kan tro att du menar att du menar att det inte är ''stuntigt''. Jag skrev det ochså, hittils bara 1 stunt, enligt mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts