NiKe-eKiN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag! Matte Slöjd Bild Geometri Spanska Bara för att nämna några... Geomitri är inget sånt ämne det ingår i matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Du räknas inte. Trodde man skulle försöka vara trevligare på forumet, men det kanske du inte klarar. Iofs kan det ju ha varit ett skämt..Eller det är klart det var ett skämt, men du fattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 SLUTBETYG -VT 2005 ÅRSKURS 9 Bild: G Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: G Matematik: G Moderna språk: Tyska: G Musik: G Biologi: G Fysik: VG Kemi: G Geografi: VG Historia: VG Religionskunskap: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: G POÄNG: 205 Jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 SLUTBETYG -VT 2005 ÅRSKURS 9 Bild: G Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: G Matematik: G Moderna språk: Tyska: G Musik: G Biologi: G Fysik: VG Kemi: G Geografi: VG Historia: VG Religionskunskap: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: G POÄNG: 205 Jag är nöjd! Eftersom du läser tyska ska du räkna bort ett av dina sämsta betyg (har jag för mig ). Känns lite tråkigt, jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Har inte fått betyg än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Har inte fått betyg än Join the club! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Slutbetygen bild: VG Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: MVG Matematik: VG Moderna språk, språkval, Tyska: VG Musik: VG Biologi: VG Fysik: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: VG Religionkunskap: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: VG Svenska: G Teknik: VG poäng 235 nöjd som såtilens! Redigerad 12 juni, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Slutbetygen bild: VG Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: MVG Matematik: VG Moderna språk, språkval, Tyska: VG Musik: VG Biologi: VG Fysik: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: VG Religionkunskap: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: VG Svenska: G Teknik: VG poäng 235 nöjd som såtilens! Riktigt bra betyg, men kunde du itne jobbat hårdare i hemkunskapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Arbetsmiljö och säkerhet G Datorkunskap VG Programmering A VG Skapa och hantera bilder med datorn/LK VG Engelska A G Engelska B G Digitalt skapande VG Estetisk verksamhet 50 G Fysik A IG Historia A G Idrott och hälsa A G Lagbollspel grund/LK IG Kemi A IG Filmkunskap G Matematik A G Matematik B G Matematik C IG Hållbart samhällsbyggande VG Multimedia A VG Multimedia B VG Virtuella miljöer VG Naturkunskap A G Projektarbete VG Religionskunskap A G Samhällskunskap A G Trafikkunskap /LK VG Svenska A VG Svenska B VG Teknik människa och samhälle VG Teknikutveckling och företagande G Teknisk kommunikation VG Form och design 3D-studio/LK MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Datorkunskap: VG Engelska: VG Estetisk verksamhet: G Idrott och Hälsa: G Matematik: VG Naturkunskap: G Svenska: G Webbdesign: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag fick 190poäng fast jag bara går i åttan. Ska försöka komma över 200 i nian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jag har 235 poäng och jag gick ut åttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 240 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) @Jacker & fr34k: Man får bara räkna med 16 betyg, alltså ska ni har 10 poäng mindre. EDIT: Själv hade jag 280p när jag gick ut 9:an. Redigerad 12 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Hur mkt poäng måste man minst få i åttan och nian ? Hur räknar man poängen ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Gör om alla dina betyg till poäng, du får 10 för G, 15 för VG och 20 för MVG. Sen lägger du ihop poängen för dina 16 bästa betyg. Har du G i allt blir det 160, om du har MVG i allt får du 320. Jag hade 265 när jag gick ut grundskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Gör om alla dina betyg till poäng, du får 10 för G, 15 för VG och 20 för MVG. Sen lägger du ihop poängen för dina 16 bästa betyg. Har du G i allt blir det 160, om du har MVG i allt får du 320. Jag hade 265 när jag gick ut grundskolan. Vad får man för IG då ? Noll poäng ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vad får man för IG då ? Noll poäng ? Ja IG existerar egentligen inte. Det saknas bara ett betyg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 270 poäng. orkar inte skriva allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts