Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Dyker in snabbt för att sen pysa :"> Bild MVG Biologi VG Engelska MVG Idrott G Musik VG Svenska MVG+ Tyska VG Matematik G :"> Samhällskunskap VG Historia (svensk) MVG Historia (tysk) VG Data MVG Fysik G Religion VG hej då, vänner Haah, du kunde inte låta bli va? Vad det inte du som lämnade forumet? Redigerad 10 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tja P-C! Vart lite sur på vissa lärare när jag fick betyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har nog skrivit i den här tråden innan, men om jag har gjort det så spelar det inte så mycket roll för jag har höjt mig ännu mer 5 MVG (eng, tyska, 3 so-ämnen) 9 VG (matte, svenska, fysik m.m) 3 G (gympa, kemi, teknik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Orkar inte hämta lappen ... men ja kan typ utan till hur mpnga Jag har 4 G 7VG 1 MVG Har VG i NO och so så det blir NO=4vg och SO=4 vg så det är 5+8=13VG jag är ett mattesnille kommer att bli mobbad Det är typ så men sammanlagt fick ja 240 poäng PS: en i 9:an på min skola fick 315 poäng ....320 är max!!!!!!!! Redigerad 10 juni, 2005 av NiKe-eKiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 G i alla ämnen utom musik och slöjd, där fick jag VG. Det är bra, med tanke på mina fem IG förra terminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bild VG Biologi VG Engelska VG(ganska säker på MVG denna termin) Fysik VG Geografi VG Hemkunskap VG Historia VG Idrott VG Kemi MVG Matte MVG Matte A MVG Matte B MVG Franska VG Musik VG Religion VG Samhällskunskap VG Svenska VG Teknik VG Slöjd VG Har inte fått mina slutbetyg än, får de på tisdag då jag slutar. Betygen som jag redan vet om är Fysik, SO-ämnen, Hemkunskap, Idrott, Kemi, Matte, Musik, Teknik, Slöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dyker in snabbt för att sen pysa :"> Bild MVG Biologi VG Engelska MVG Idrott G Musik VG Svenska MVG+ Tyska VG Matematik G :"> Samhällskunskap VG Historia (svensk) MVG Historia (tysk) VG Data MVG Fysik G Religion VG hej då, vänner Konspiration på gång! Jag tror att han jobbar undercover för tobias för att göra en kupp mot Gtasajten för att göra tobiassajten sveriges största forum! Muhaha... Lägg en ban på han man vet aldrig Whoops min fantasi ... unstoppable... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Kommer ha VG i alla ämnen typ. Har höjt mig en del sen förra terminen. Edit: Tryckte lite fel bara. Redigerad 10 juni, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kommer ha VG i alla ämnen typ. Har höjt mig en del sen förra terminen. Jag måste bara fråga; Varför citerade du Diezl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag måste bara fråga; Varför citerade du Diezl? Tryckte fel. Ska ändra det omdedelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej känn på detta då.... MVG i alla ämnen förutom slöjd --> G + att jag också har hemspråk --> MVG 16 ämnen får komma med när du söker till gymn. Jag har 18 ämnen sammanlagt. Så dom valde bort slöjden ...allt mvg då jippi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Okej känn på detta då.... MVG i alla ämnen förutom slöjd --> G + att jag också har hemspråk --> MVG 16 ämnen får komma med när du söker till gymn. Jag har 18 ämnen sammanlagt. Så dom valde bort slöjden ...allt mvg då jippi!!! Men NO är det tråkigaste i världshistorien ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men NO är det tråkigaste i världshistorien ffs. Han sa väl inte att NO var bra? Dessutom beror det på läraren, vår NO är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Han sa väl inte att NO var bra? Dessutom beror det på läraren, vår NO är skitkul! Men vem har mvg i ett tråkigt ämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men vem har mvg i ett tråkigt ämne? Jag! Matte Slöjd Bild Geometri Spanska Bara för att nämna några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag fick G i allt förutom i : Svenska : VG Engelska : VG Musik : VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men vem har mvg i ett tråkigt ämne? Är du avundsjuk på han eller?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är du avundsjuk på han eller?. NEj för fan. jag har ju IG i tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fick mina betyg bekräftade idag. Inget avancerat, just straight. MVG ENGELSKA FYSIK KEMI SPANSKA HEM- OCH KONSUMENTKUNSKAP VG SVENSKA MATEMATIK SO IDROTT & HÄLSA G SLÖJD (TEXTIL) Howdy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 VG i Engelska, HK, Bild och Slöjd. Resten G;n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts