Tija Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag fick faktiskt G i gympa. Fick IG förra året, men har "arbetat mig upp", dvs varit med överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag fick faktiskt G i gympa. Fick IG förra året, men har "arbetat mig upp", dvs varit med överhuvudtaget... Du påminner mig om tjejerna i min klass. Synd bara att min gympalärare är för snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 3VGn resten G vg i tyska, engelska och matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Mina betyg från andra året på gymnasiet. Engelska B - MVG Matte C - MVG Biologi A - MVG Fysik A - MVG Kemi A - MVG Tyska, steg 4 - MVG Programmering A - VG Programmering B - MVG Idrott A - VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Jag fick faktiskt G i gympa. Fick IG förra året, men har "arbetat mig upp", dvs varit med överhuvudtaget... Jaså, nu hör du av dig igen. Vart har du varit på sistone? Har saknat dig jäääättemycket. On-topic: Jag har typ mvg i matte,eng,sv,so och idrott.VG i no och g i resten. och just det, MVG i spanska också Edit: Varöfr står det att beat har skrivit senaste inlägget i denna topcien när jag har gjort det? Redigerad 9 juni, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Du räknas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Får mina betyg i kväll, då avslutningen är. Tror dock inte på MVG i de flesta ämnen, eftersom lärarna vill att vi ska vilja förbättra oss till nian och sätter därför inga MVG Kan stämma men i mitt fall så är det iallafall så att jag får mvg på det flesta proven... Men främst av allt, resten av min klass skulle inte man nog inte framställa som pluggisar (snarare motsattsen) därför så glänser jag eftersom att jag gör mitt bästa och dom andra gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 G i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har just gått ut ettan i gymnasiet och ligger på VG i alla ämnen utom Engelska och Ljudteknik/musikproduktion där jag har MVG. Fan va gött, nu har jag sommarlov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bild - VG Engelska - VG Hemkunskap - G Idrott - VG Matematik - VG NO - VG SO - VG Slöjd - VG Spanska - MVG Svenska - G Teknik - VG Asså vad krävs det för att få mer än G i svenska. Det finns en i min klass som har VG och hon är lika bra som mig ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fick BIld vg Slöjd vg Engelska vg Hemkunskap vg Musik vg resten g måste fixa det til nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bild - G Engelska - G Geografi - G Hemkunskap - G Historia - G Idrott och hälsa - G Matte - G Franska - IG Musik - MVG NO-ämnen - G Religonkunskap - G Samhällskunskap - G Slöjd - G Svenska - G Teknik - G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ohhh my goooooood u got seriusly problem ...LOL... Du med ser jag... Betygen jag tror jag får (har inte slutat än): Matte: MVG - bekräftat Svenska: MVG - bekräftat Engelska: MVG - bekräftat Tyska: MVG Bild: MVG (jag är inte någo vidare imo, men det tyckte lärarn) - bekräftat Kemi: VG Fysik: VG+ SO: VG+ (alla tre) Teknik: VG - bekräftat HK: G+ Idrott: G+ Biologi: G - bekräftat Musik: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har visserligen inte gått i normal skola, men jag har läst upp dom viktigaste ämnena två dar i veckan. (För att jag hoppade av nian förra året) Engelska: MVG Svenska: MVG Matte: VG Biologi: VG SO ämnena: VG Biologin var väl inte fullt så viktig, men jag tror jag hade betyg från höstterminen i nian. Fick stipendium på en femhundring för att jag klarade det engelska nationella provet bäst på skolan. 96/97 poäng eller vad det var. Coolt, har aldrig fått stipendium förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 7vg resten G. Är sur att jag inte fick VG i svenska har ju fått VG i alla prov, tester osv. och jag sköter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Två MVG (Engelska, Svenska), resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 MVG i musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dyker in snabbt för att sen pysa :"> Bild MVG Biologi VG Engelska MVG Idrott G Musik VG Svenska MVG+ Tyska VG Matematik G :"> Samhällskunskap VG Historia (svensk) MVG Historia (tysk) VG Data MVG Fysik G Religion VG hej då, vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Troligen IG i alla ämnen. Kommer faktist förvåna mig om jag får G i något ämne. Ska gå om så det är därför jag inte har orkat göra nått i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Bild G Engelska MVG Hem- och konsumentkunskap VG Idrott och hälsa G Matematik G Musik G Biologi G Fysik G Kemi G Geografi VG Historia G Religionskunskap G Samhällskunskap VG Slöjd IG Svenska VG Teknik G Så lite själ som jag lagt ner i skolan så får jag vara nöjd Redigerad 10 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts