kariya Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 [host]Mytoman[/host] alltid lika roligt. Jag vet en som har fått MVG i ALLT SJälv vet jag bara att jag har fått VG i NO och i Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag vet en som har fått MVG i ALLT SJälv vet jag bara att jag har fått VG i NO och i Matte Vet en jag med, men det luktar rövslick på långa vägar för han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Eh...inga elaka kommentarer nu va...!? Geografi: MVG Religon: MVG Historia: MVG Matte: MVG Svenska: MVG Engelska: MVG Musik: MVG Idrott: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Hemkunskap: VG (tror jag) Samhällskunskap: VG Träslöjd: VG Biologi: VG Bild: G Spanska: G Ta och ge dig, orka ha sånna fina betyg Lägger upp mina när jag får dom på torsdag. Vet en som gick ut med MVG i allt utom 2 ämnen han hade VG i dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Orkar räkna upp alla ämnen, men jag har MVG i allt utom musik, där jag har IG (hade ni haft min musiklärare, hade ni stuckit från skolan). Vi får visserligen inte betyg förrän nästa år, men lärarna passar redan nu på att dela ut "inofficiella" betyg. BTW, k*kmätartråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 BTW, k*kmätartråd? Hmmm...kanske. Men man kan lägga upp bild på sin "betygs-lapp" som ett bevis på att man inte ljuger om sina betyg, vilket jag tror att en del gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Fick IG i matte idag.. Edit: 12 st andra i min klass fick också IG... Redigerad 3 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Kan det här klassas som en sk "kukmätartråd"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har inte gjort klart så många kurser.. Svenska A - VG Svetsmetoder grundkurs - G Svarv och metalmetoder grundkurs - G Naturkunskap - G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 svenska:IG :"> Inte förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har höjt mig som fan sista terminen Tyska: MVG (om jag behållt mitt från förra terminen) Religion: MVG Historia: MVG Geografi: MVG Samhällskunskap: VG Svenska: VG Slöjd: VG Hemkunskap: VG Engelska: VG Matte: VG (tror jag, kanske) Bild: Vet inte, kanske VG Fysik: G Teknik: G Biologi: G Kemi: G Gympa: G jag borde ha (...räknar) 230(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Religion: MVG Historia: MVG Geografi: MVG Samhällskunskap: VG Borde du inte ha ett MVG i SO om du har det i alla ämnen som ingår i det betyget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Borde du inte ha ett MVG i SO om du har det i alla ämnen som ingår i det betyget? Man har inte betyg i SO, utan i de fyra SO-ämnerna. Precis som han har visat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Man har inte betyg i SO, utan i de fyra SO-ämnerna. Precis som han har visat. Vi har dom ämnena som ett samlat betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 De jag vet. Svenska: VG Religion: VG Historia: VG Geografi: VG Samhällskunskap: VG Spanska: VG Engelska: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vi har dom ämnena som ett samlat betyg. Tror man har de i åttan. I nian får man ett varsitt betyg i alla. Jag kanske minns fel, men är ganska säker på att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tror man har de i åttan. I nian får man ett varsitt betyg i alla. Jag kanske minns fel, men är ganska säker på att det är så. Ok, går i åttan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vinterns betyg var G i allt utom idrott, det var IG, men giltigt skäl, ryggproblem. Även detta år lider jag av ryggproblem. Nu vet jag matte - G, jobba på VG i nian. NO - VG Eng - G+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 SO: G Matte: G Svenska: G Engelska: VG Hemkunskap: VG Fysik: G Slöjd: VG Biologi: G Bild: G Kemi: G Idrott: G Musik: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Matte: VG Svenska: VG Idrott: VG Historia: VG Slöjd: G Bild: G Engelska: G typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 HM. satasade på vg i alla ämmnen, de blev som det blev SO: g Matte: g Svenska: g Engelska: vg Hemkunskap: vg Fysik: g Tyska: g Slöjd: vg Biologi: g Bild: vg Kemi: g Idrott: g sämstisch. kirrar det nästa säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts