Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 I vintras skapades en tråd där man kunde lägga upp hur sina betyg så ut. Nu har det gått en termin och betygen kan ha ändrats för vissa. Här är det meningen att man visar hur sina betyg VT-05 ser ut... Min lista: SO: MVG Matte: VG Svenska: VG Engelska: VG Hemkunskap: VG Fysik: G Tyska: G Slöjd: G Biologi: Har ej fått reda på betyget än men jag antar att jag har förtjänat mig ett G Bild: Har ej fått reda på betyget än men jag antar att jag har förtjänat mig ett G Kemi: Har ej fått reda på betyget än men jag antar att jag har förtjänat mig ett G Idrott: Har ej fått reda på betyget än men jag antar att jag har förtjänat mig ett G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Har inte fått mina ännu Edit : ja vet att ja har Idrott : MVG SO:VG sen vet ja inte mer än! Redigerad 3 juni, 2005 av NiKe-eKiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hmm. Fordonsteknik: G Hydraulik och pneumatik: IG idrott: G svenska/ engelska: G sen vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 G i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 3 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 SkrytartopiceN^ BTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 3 juni, 2005 av NiKe-eKiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) ..Själv så går jag bara i 6:an så jag har inga betyg Redigerad 4 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 PLUGGHÄST hur orkar du?? ..snarare myttoman .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 De Betygen jag vet(går i 8:an): Matte:G+ Idrott:IG- Engelska:MVG+ Kemi 8&9:MVG svenska:IG :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 De Betygen jag vet(går i 8:an): Matte:G+ Idrott:IG- Engelska:MVG+ Kemi 8&9:MVG svenska:IG :"> IG- finns ej. BTW: Kemi i 9an. Vad fan handlade det om? Berätta, minnet sviktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 De Betygen jag vet(går i 8:an): Matte:G+ Idrott:IG- Engelska:MVG+ Kemi 8&9:MVG svenska:IG :"> Ohhh my goooooood u got seriusly problem ...LOL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 ..snarare myttoman .. Snarare smart, och hårt pluggande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) IG- finns ej. BTW: Kemi i 9an. Vad fan handlade det om? Berätta, minnet sviktar. Va F*n heter det då? Ja de vetefan jag pluggade som FAN i 2 veckor det är allt jag kommer ihåg... Redigerad 3 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Snarare smart, och hårt pluggande? Det är ju en myttomantråd. Btw alexzander vad handlade kemi 9:an om? (Ingen annan ska fan säga.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Eh...inga elaka kommentarer nu va...!? Geografi: MVG Religon: MVG Historia: MVG Matte: MVG Svenska: MVG Engelska: MVG Musik: MVG Idrott: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Hemkunskap: VG (tror jag) Samhällskunskap: VG Träslöjd: VG Biologi: VG Bild: G Spanska: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Snarare smart, och hårt pluggande? Skulle inte riktigt uttrycka det så. Begåvning att lära sig lätt, pluggar sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Eh...inga elaka kommentarer nu va...!? Geografi: MVG Religon: MVG Historia: MVG Matte: MVG Svenska: MVG Engelska: MVG Musik: MVG Idrott: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Hemkunskap: VG (tror jag) Samhällskunskap: VG Träslöjd: VG Biologi: VG Bild: G Spanska: G [host]Mytoman[/host] alltid lika roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Skulle inte riktigt uttrycka det så. Begåvning att lära sig lätt, pluggar sällan. Happ, skit i vad jag skrev då.. Det där lät argt, så jag lägger in en smiley.. Redigerad 3 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 [host]Mytoman[/host] alltid lika roligt. Så bara för att du får G i allt betyder det att ingen kan få mer än dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts