Hultenius Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kommentarsystemet på GTAMods kan inte öppna än. Det behövs dels ett trackingsystem så att moderatorerna kan kontrollera alla nya inlägg, dels fler moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kommentarsystemet på GTAMods kan inte öppna än. Det behövs dels ett trackingsystem så att moderatorerna kan kontrollera alla nya inlägg, dels fler moderatorer. (:!!! Dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fan också... Moddarna är det bra om man kan kommentera för det kommer ju nya varje dag (nästan). Nyheterna kommer sällan och är det en såpass viktig nyhet så kan man göra en tråd om den på forumet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Kommentarsystemet på GTAMods kan inte öppna än. Det behövs dels ett trackingsystem så att moderatorerna kan kontrollera alla nya inlägg, dels fler moderatorer. Kommer du anställa fler moderatorer så komentarsystemet kan gå igång igen?? just nu finns det ju bara 2 st aktiva Global Moderators! Redigerad 12 augusti, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 GTAMods och GTAsajtens Forum är två helt olika ställen med olika moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Okej, det visste inte jag. om jag omformulerar frågan: kommer du "fixa" fler GTAmods-moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Drar upp tråden för att fråga en sak: Ska du inte anställa nya moderatorer så att kommentar systemet kommer upp igen. Saknar det så mycket :'( Jag kan va en (IOI = IrOnI ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts