Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det har varit nere lite väl länge nu enligt mig. När ska det komma tillbaks egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag funderar på att öppna det snart igen, på försök. Kanske redan efter helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vad är det till för?. Ska man ge kommentarer om forumet eller?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vad är det till för?. Ska man ge kommentarer om forumet eller?. Haha, Nej man kommenterar Nyheter och på GTAmods kommenterar man moddarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vad är det till för?. Ska man ge kommentarer om forumet eller?. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Haha! Men inte vet jag, var det så kul eller, kom med ett vettigt svar istället för att garva åt en människa som frågar en sak. Skaffa lite humor och sluta spama så kanske någon på forumet gillar dig Redigerad 3 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) @Hultan: Varför stängde du ner Kommentator-systemet ifrån första början. Redigerad 3 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 @Hultan: Varför stängde du ner Kommentator-systemet ifrån första början. För att det spammades. Han stängde väl ner det strax före San Andreas releasen till ps2. Då var det full fart här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är det inte bättre att öppna det efter releasen? det spamades ju några dagar före, det kommer det säkert göra igen om man öppnar det lite innan. jag tror att det skulle vara bättre att öppna det lite efter releasen istället, då när allt har lungnat ner sig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Det är i och för sig sant. Antar att vi slipper ett tiotal kommentarer av följande karaktär då: JAG HAR SAN ANDREAS!!!!1!!one1!! JAG SPELAR DET NU!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Om det blir sånt spam så kan man ju banna folk från komentarsystemet. då kan man ha t.ex 1-2 varningar och sen så blir man bannad, eller varför inte köra med noll tolerans?? det skulle jag gjort i alla fall. sånt kan ju du och modsen sköta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Men inte vet jag, var det så kul eller, kom med ett vettigt svar istället för att garva åt en människa som frågar en sak. Skaffa lite humor och sluta spama så kanske någon på forumet gillar dig Och vad menar du med det? Att ingen gillar mig? Då vill jag fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Och vad menar du med det? Att ingen gillar mig? Då vill jag fråga varför? Kort o gott: det va nog ett talesätt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Kort o gott: det va nog ett talesätt . Får jag ta och hoppas. Jag skulle väldigt gärna veta vilka som tycker illa om mig och varför så jag kan förbättra mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Och vad menar du med det? Att ingen gillar mig? Då vill jag fråga varför? Nej jag överdrev, men jag gillar dig inte särskilt mycket. Det händer ganska ofta att du skrattar när jag frågar en sak. Samma när jag frågade vad Grand Theft Auto loggan var för font, då skrev du också "Haha". Skratta om du vill men du behöver inte skriva det. Det tar inte särskilt hårt åt på mig, men det kanske andra som inte gillar att du bara skriver "Haha" för det klassas som spamm. Ok jag har inte riktigt förstått mig på dig, men jag hoppas göra det någon gång i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag tycker jättebra om Kaboom, och fler med mig. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Om det blir sånt spam så kan man ju banna folk från komentarsystemet. då kan man ha t.ex 1-2 varningar och sen så blir man bannad, eller varför inte köra med noll tolerans?? det skulle jag gjort i alla fall. sånt kan ju du och modsen sköta. Det blir så mycket att hålla koll på för dom då bara Redigerad 7 juni, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag funderar på att öppna det snart igen, på försök. Kanske redan efter helgen. Hultenius, I år tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det blir så mycket att hålla koll på för dom då bara Innan man går in på forumet så kollar man väl bara igenom komentarerna. det är ju inte som topicar att det startas nya hela tiden. det brukar ju bara finnas en nyhet som folk komenterar i åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Hultenius, om du låser upp kommentarsystemet på nyheterna, låser du upp kommentarsystemet på moddingsakerna också??? Jag kommer ihåg, innan jag blev medlem så kommenterade folk olika moddar, så härligt Redigerad 10 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts