GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag spelar air soft o är med i ett lag undrade bara om det finns fler Seriösa spelare här på forumet och då menar jag inte plastigt skit från hobbex/teknigmagasine altså RIKTIGA air guns... Här e Mina -beretta som jag nyligen bytat bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ska vi spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag spelar air soft o är med i ett lag undrade bara om det finns fler Seriösa spelare här på forumet och då menar jag inte plastigt skit från hobbex/teknigmagasine altså RIKTIGA air guns... Här e Mina -beretta som jag nyligen bytat bort Var har du köpt M11:an och de båda Desert Eagle-pistolerna? Satans snygga var dom i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts