Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ja! Det är bara att fortsätta att prata om era åsikter och prat om punk här! Själv så gillar jag en del punk såsom pistols,clash och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) . http://www.eggtapes.se/index2.htm "Oh, my god I HATE HIPPIES" - Eric Cartman, South Park Redigerad 3 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 "Oh, my god I HATE HIPPIES" - Eric Cartman, South Park Stor skillnad på punkare och hippies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hallå ... 1.ja e punkare! 2.jag hatar hippies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hallå ... 1.ja e punkare! 2.jag hatar hippies! Ok.. trodde att du trodde att (konstig mening) att punkare och hippies var samma sak när du skrev det citatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Lyssnar ganska mycket på punk. Bl a Ramones, Dead Kennedys, Coca Carola, The Clash, Sonic Farm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag lyssnar mest bara på svensk punk som KSMB, Ebba Grön, Bitch boys, Grisen skriker, Pink champagne mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det är bara att fortsätta att prata om era åsikter Det finns bättre, det finns sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det finns bättre, det finns sämre. Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Imperiet är ju också bra. Thåström är grym. Djurgårdare är han också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Är inte punkare själv men musiken gillar jag skarpt! Pistols,clash,vibrators mfl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ramones och Clash... Dom enda "bra" banden som är punk... Den bästa punken då alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ja? Jag skrev min åsikt. Nåt problem snabbfattad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag skrev min åsikt. Nåt problem snabbfattad? Tror han väntar på att du ska nämna nåt bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 The Clash, Ramones och Imperiet är den ända punken jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 The Clash, Sex Pistols och Ebba Grön går an... helst The Clash. Gärna The Clash, faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jadå punk går väl bra Ramones och Sex pistols är väl typ dom ända jag lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Mr.Magic lyssnar lite på Millencolin, The Clash, Ramones och Transplants. Inte bara Rap som pumpas i hans högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Mr.Magic lyssnar lite på Millencolin, The Clash, Ramones och Transplants. Inte bara Rap som pumpas i hans högtalare. Maxz undrar om du pratar om dig själv i tredjeperson i verkligheten? Någon som klär sig som en punkare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Maxz undrar om du pratar om dig själv i tredjeperson i verkligheten? Nej det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts