leftbehind Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Pappa funderar på att köpa en 26" LCD, men vad är egentligen negativt med LCD, vad är positivt? Ska man köpa en plasma kanske? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag gillar plasma........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Enligt plus så är det ingen skillnad, bara det att plasma används till större skärmar. Dock så kan jag komma ihåg fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Kommer också ihåg att det var nått sån Curly, för att det inte gick att få så litet på Plasma. Men jag vet inte säkert än. Kan det vara negativt i framtiden med LCD och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Skit i plasma! plasma skärmar måsyte man sitta exact framför och huvudet i samma högd som tv:n för att se bra, LCD recomenderas Starkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Plasma är för rika snobbar... LCD är för medelklassen... Rekommenderar en widescreen LCD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Skit i plasma! plasma skärmar måsyte man sitta exact framför och huvudet i samma högd som tv:n för att se bra, LCD recomenderas Starkt Min polare har en plasma och så som du förklarar är inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det beror nog på vilken plasma vi talar om också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Plasma all the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Funderar på en LCD som är på 26", den heter närmare bestämmt LG RZ-26LZ50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Bra att du tar LCD En LCD räcker i en tid sen slocknar bara bilden ..men plasama försämras bilden hela tiden..så det blir sämmre för varje dag så du ska ha LCD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ok Nike, hur lång tid tar det oftast innan dom slocknar? Har man 5 år med en LCD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Min Mp3 har en LCD display. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 http://www.tomshardware.se/graphic/20050402/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Jaeger vad var det du ville visa med det inlägget? Det var ju inte det som var frågan. *REPORTED* Redigerad 4 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jaeger vad var det du ville visa med det inlägget? Det var ju inte det som var frågan. *REPORTED* Trodde att det var retoriskt. LCD passar bättre till små skärmar såsom mp3 displayer, relativa "små" tvn osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tvekar starkt på att du har en mp3 med 26" LCD. Ontopic för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tvekar starkt på att du har en mp3 med 26" LCD. Ontopic för fan. Ursäkta för off-topic, Vart har jag sagt att min mp3 har en 26" display? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ursäkta för off-topic, Vart har jag sagt att min mp3 har en 26" display? Säkert bara för att han frågar om en 26" LCD TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Säkert bara för att han frågar om en 26" LCD TV. Precis, jag frågade om 26" LCD tv. inte om din mp3 spelar, eller vilken mp3 som helst. Därför undrar jag, vad har mp3 med en tv jag undrar om att göra? Du är hursomhelst rapporterad så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts