Dusse Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag behöver ett program/ hemsida som kan översätta texter från engelska till svenska..Observera att man måste kunna lägga in en text och inte bara ett ord, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag behöver det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 e de så svårt att hitta bara sök på engelskt-svenskt lexinkon eller nått på nån sökmotor! men lexin e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 hela meningar och ännu mera, det är vad jag vill översätta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 ja me vad är tolken för nått då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts