MER Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har alltså en Celeron på 1,7 GHz, kan man köra San Andreas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vad har du mer? Grafikkort? RAM-minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Det andra jag har ska klara SA men det är just prosessorn som jag är osäker på. Jag kan i och för sig skriva upp min skrothögs värden; System: Microsoft Windows XP Professional Version 2002 Service Pack 2 Dator: Intel® Celeron® CPU 1.70GHz 1.70 GHz, 256 MB RAM Edit: Glömde Grafikkortet... Det ligger på 64 MB Redigerad 3 juni, 2005 av MER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det andra jag har ska klara SA men det är just prosessorn som jag är osäker på. Jag kan i och för sig skriva upp min skrothögs värden; System: Microsoft Windows XP Professional Version 2002 Service Pack 2 Dator: Intel® Celeron® CPU 1.70GHz 1.70 GHz, 256 MB RAM Edit: Glömde Grafikkortet... Det ligger på 64 MB Vad är det för grafikkort? Är det intregerat har du bara 194Mb RAM, det tar minne från RAM. (intregerat bara) Processorn är inte den bästa men det går. Inte på max detail, bara du drar ner så rullar det säkert på . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jorå, ja tror att grafikkortet klarar det, jag var som sagt bara osäker på prosessorn, för på kraven står nämligen inte Celeron med... Men om du tror att prosessorn funkar så ordnar det sig nog... Tack för svaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PhOeNiXxX Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vem ska veta? Systemkraven har ju inte släppts än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vem ska veta? Systemkraven har ju inte släppts än. Ehrm... jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PhOeNiXxX Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ehrm... jo Vart? Jag har gjort en jävla miss tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Taget från Gtasajten. GTA-sidan The GTA Place har kontaktat Gaming-Age angående systemkraven de gav ut i en artikel tidigare i veckan. Gaming-Age bekräftar att dessa systemkrav är äkta och ger även ut de rekommenderade systemkraven! Minimum: Processor: 1GHz RAM: 256 MB DVD-ROM: 8x HD-utrymme: 3.6 GB Grafikkort: 64 MB Rekommenderade: Processor: Pentium 4 eller Athlon XP RAM: 384+ MB DVD-ROM: 16x HD-utrymme: 4.7 GB Grafikkort: 128+ MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hehe min dator spöar ju skiten ur dom rekommenderade kraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hehe min dator spöar ju skiten ur dom rekommenderade kraven WOW! Får jag röra vid dig...? Jag har en rätt så bra dator, men det är ohyffsat att skryta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hehe min dator spöar ju skiten ur dom rekommenderade kraven Min med faktiskt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hur vet jag om mitt grafikkort är intregerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hur vet jag om mitt grafikkort är intregerat? Om grafikkortets namn är något liknande: Intel Extreme graphics Eller kolla på system i kontrollpanelen och kollla hur mycket ram minne du har. Står det 496Mb så har du ett grafikkort på 16Mb. Då har man troligsvis 512mb ramminne. Då intregerade grafikkort tar ett antal mb från ramminnet. och som alla vet är ju 512-496=16. Ett intregerat grafikkort tar inte mer än 64mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts