Joey Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 vad äger ni för bilar??? låt mig gissa dom flesta har säkert volvo?? jag äger i alla fall en volvo 240 -88 som jag köpte av min farsa för 2 tusen. får inte köra på allmänna vägar ännu för jag har inte körkort ännu. gasar runt på våra privata marker. skit skoj men den e lite rostig ska fixa det i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Min pappa har en gammal Saab 900 Årsmodell 1980...Den är nylackad och fin ingen rost här inte... Mamma & hennes kille har en Ford Mondeo ihop och en gammal Opel Kadett 1976...Det blir antagligen den jag övningskör med nästa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Vi har en 740!! och 1 pv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Vi har en Jaguar S-type och en LandRover Freelander. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Vi har en Jaguar S-type och en LandRover Freelander. mmhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Vi har en SAAB 9-5 Kombi Aero -02 sänkt och grejer och en liten Ford Focus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Min mamma har en Skoda Felicia... röd och sportfälgar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 en stylad 945 turbo och en pippigul folka-cabb (från 60 nån gång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hmm... Volvo V40 Volvo 740 turbo Honda Civic 2dörrars Honda Civic 4dörrars ------------------------- Motorcycklar: Honda MT50(den e i kras o fördärv) Yamaha XT 125 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Mitchubitchi(Oj vad svårt ord)Carisma-01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Vi har en Jaguar S-type och en LandRover Freelander. rikemansbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 rikemansbarn? Avundsjuks-barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Mitchubitchi(Oj vad svårt ord)Carisma-01 Mitsubishi är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Mitsubishi är det Okej!...En bra bil är det iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Avundsjuks-barn? kanske lite men man ska inte klaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 kanske lite men man ska inte klaga... Ta det inte för hårt... Menade inget elakt imot dig... Bara en komentar som ploppade fram när jag läste det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Drömmer om en Dodge Viper... Vi har en Volvo 760 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 BMW 525i sportversionen Ska de va bärs, ska det va kopparbärs ska de va bil, ska det va BMW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Asså lixom S-Type e Jaguars näst billigaste bil, den e inte dirkekt rå dyr, ligger väl runt en 300.000 kanske en aning mer, men går att få billigare. (Vi funderade nämligen på att köpa en sån, men köpte en SAAB 9-5 Aero, lite mer för samma pengar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jepp, men den går som fan! (Jaguaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts