scruu_the_juniverse Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Jag hörde från en kompis att i gta 3 finns det en bil som man kan höja.. alltså. om man tex skulle trycka på en knapp så skulle den höjas så att det skulle bli större avstånd mellan hjulen och karossen.... Jag hoppas ni förstår vad jag menar..... Själv så tror jag inte riktigt på det för jag har aldrig sett någon sådan bil.... Eller har han rätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Han har rätt. Bilen det funkar på kommer jag inte ihåg vad den heter, men det är den där gängbilen som är typ röd med vitt tak och har leopardklädsel på sätena. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scruu_the_juniverse Skrivet 27 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Ok tack Finns det några tangenter för att höja den och i så fall vilka?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yellowsnowman Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 ja den man tutar med. brukar vara tab-tangenten tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scruu_the_juniverse Skrivet 27 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 OK tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Han har rätt. Bilen det funkar på kommer jag inte ihåg vad den heter, men det är den där gängbilen som är typ röd med vitt tak och har leopardklädsel på sätena. Yardie Lobo heter den...tänkte om ni ville veta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 Yardie Lobo heter den... Ja, den heter Yardie Lobo! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Ja, den heter Yardie Lobo! Ja de va ju de ja sa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 om ni vill vet så heter den Yardie Lobo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 om ni vill vet så heter den Yardie Lobo Hallå? Vi har skrivit det!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Hallå? Vi har skrivit det!? Har vi?!? Men om ni har glömt de så heter den Yardie Lobo!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Ja den heter Yardie Lobo, slutdiskuterat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts