NiKe-eKiN Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 När ja ska se en kort film på nätet (snabbstart) så hör man bara ljud ..det kommer ingen bild eller något ..va ska ja göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det kan vara en codec som fattas, eller en instälnning som är fel. Men jag vet dock att Tackleberry kommer att rätta mig snart (Förlåt mig Tackleberry!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Intallera windows media player 10 länken http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx den ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 På snabbstart kan jag bara se filmerna i Internet Explorer, och inte i Mozilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Intallera windows media player 10 länken http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx den ska funka Ja har version 10 men dagen efter funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Alltså...jag kan väl få låna tråden en kort sekund? Mitt mediaplayer har blivit helt konstigt....eller rättare sagt ljudet...musik går inte att lyssna på för det sprakar som fan! Filmer går finfint och även ljudet på övriga dator(inte mediaplayer då) är bra...vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ta de lugnt! Dom sa på nyheterna att EU krävde att microsoft skulle göra WMP bättre annars skulle dom böta 25miljoner kronor/dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts