GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Någon annan som lyssanr på dom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jorå, fast bara på "Övningsköra"! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har några låtar ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 har ett fåtal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tankade 5 skivor av en kompis inatt men när jag vaknade så hadde det avbrutits men han får vä skicka skivorna försej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tankade 5 skivor av en kompis inatt men när jag vaknade så hadde det avbrutits men han får vä skicka skivorna försej Warez No warez snack här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Warez No warez snack här! Men gå o va gay nonannanstans du e ingen mod! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag ber dig bara följa reglerna... Och att säga att jag ska vara gay nån annanstans var ju helt onödigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Men gå o va gay nonannanstans du e ingen mod! Måste vara många som är gay på forumet då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det verkar som om många på detta forum inte riktigt greppat vad gay/bög/fikus/homo och det där är...Annars så skulle ni väl veta bättre i vilka situationer man kan använda de orden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag ber dig bara följa reglerna... Och att säga att jag ska vara gay nån annanstans var ju helt onödigt... Det finns ju förfan en topic med anti piratbyrån FFS så jag tror ingen bryr sej förutom du. @sKarface: ditt namn e fel stavatdet stavas med C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 @sKarface: ditt namn e fel stavatdet stavas med C Aaa...eller så har han gjort så med flit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Aaa...eller så har han gjort så med flit! -till vilken nytta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 -till vilken nytta? För att det kanske redan finns en som heter Scarface? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det finns ju förfan en topic med anti piratbyrån FFS så jag tror ingen bryr sej förutom du. @sKarface: ditt namn e fel stavatdet stavas med C Du är inget under du själv i stavning direkt. Antipiratbyrån är ett ord, och det stavas "är" inte "e". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Du är inget under du själv i stavning direkt. Antipiratbyrån är ett ord, och det stavas "är" inte "e". Nej men bokstäver särskrivning är 2 olika saker. bara för att du sitter nu o runkar till en ord lista Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 För fan Grim, klarar du inte av att vara vänlig i en enda jävla topic? Börjar bli trött på att kallar alla gay eller liknande hela tiden. Dessutom warez snack här. Hybernate i en vecka. Tråden har spårat ur totalt. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts