GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Håller på o göra en zombie, inte färdig än som ni ser det är för jag håller på o göra en spas12 samtidigt men såhär ser han ut hitils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Trevligt, men hur vore det om du släppte något du gör? T.ex. "Last Guns"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Trevligt, men hur vore det om du släppte något du gör? T.ex. "Last Guns"... Jag försöker hela tiden men det verkas som admin ahr något emot mig jag ladda upp lastguns igår och en annan kille för 3 dar sen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Snygg som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 -thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har kollat igenom dina trådar och dina projekt verkar bara vara ett par dåliga skins som alldrig kommer ut.. Typ som Duke Nukem Forever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Än en gång kom inte hit och hacka på Grim vad har han gjort dig!!!!????!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Än en gång kom inte hit och hacka på Grim vad har han gjort dig!!!!????!!! Ärligt talat så var den inte så jätte snygg... Själv kan jag inte göra bättre, men den var inte snygg... Grim kanske inte har gjort honom något, men han är allmänt jobbig och taskig mot alla som inte gör lika bra saker som han... Kolla igenom alla hans posts, försök hitta ett där han säger "Vad snyggt" eller annan komplimang mot en som gjort ett mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Än en gång kom inte hit och hacka på Grim vad har han gjort dig!!!!????!!! Genom att kritersa honom så hjälper jag honom. ps. försök minska antalet utropstecken.. ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts