Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Gjorde en ny topic för de gamla Brothers In Arms topicarna har ju inte varit aktiva på ett bra tag. Brothers In Arms:Earned in Blood heter det nya spelet som ska släppas runt Jul. Nu får man spela som Red Hartsock, han som man hade som medsoldat i Road To Hill 30. Finns mer info här http://www.brothersinarmsgame.com/uk/fullpost.php?id=11106 Jag ska definitivt köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har spelat det. tände inte så mycket på det faktiskt tycker cod är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 CoD är roligare på MP men inte på SP. Måste ta och ladda ner alla filmer från Brothers In Arms sidan. Kommer ta asa lång tid med min uppkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Har spelat det. tände inte så mycket på det faktiskt tycker cod är roligare. OFT: Jag sa ju det ju... ONT: Hoppas dom fixar det bra nu. Men ska dom befodra Red då eller? För hela liret gick ju ut på att styra en squad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 OFT: Jag sa ju det ju... ONT: Hoppas dom fixar det bra nu. Men ska dom befodra Red då eller? För hela liret gick ju ut på att styra en squad... Jag tror att man skulle spela en liten del av de uppdrag som man gjorde i Road To Hill 30. Fast man ser då allt från Hartsocks ögon. Men han blir nog befodrad då hela spelet går ut på att man ska styra över sina soldater. Coolt att man kan ha BAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag tror att man skulle spela en liten del av de uppdrag som man gjorde i Road To Hill 30. Fast man ser då allt från Hartsocks ögon. Men han blir nog befodrad då hela spelet går ut på att man ska styra över sina soldater. Coolt att man kan ha BAR! Uhm... BAR kunde man ha i första BIA också... och uhm... Var det inte Red. som blev befodrad i slutet av Road to Hill 30 där vid kyrkan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Uhm... BAR kunde man ha i första BIA också... och uhm... Var det inte Red. som blev befodrad i slutet av Road to Hill 30 där vid kyrkan? Jo, jag kom på det nu. Tänkte just skriva det EDIT: Jag prövade att spela med högsta grafik och 16 Anisotropisk filtrering (stavning?) satans vad snyggt det blev. Laggde inget heller Redigerad 3 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 CoD UO ska spelas Otroligt roligt att lira CoD UO MP, men jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 CoD UO ska spelas Otroligt roligt att lira CoD UO MP, men jaja Neee... Original CoD ska det va i så fall. Där får man inte massa frags av att man överlever en runda o sånt skit. Fast har inte lira CoD på nån månad så jag lär ju vara sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag älskade Road to hill 30 så jag kommer lugnt köpa Earned in blood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 När jag går och badar så går man förbi en äng och så ser man träd bakom och lite kullar med träd på ängen. Man tror ju att man är i Normandie när man går förbi där. Tänker alltid på Brothers In Arms då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts