W1zp Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hej alla glada gta:are! Om man förhandsbokar GTA: Sa på pc från cdon.com får man det samma dag som det kmr ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Troligtvis ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hej alla glada gta:are! Om man förhandsbokar GTA: Sa på pc från cdon.com får man det samma dag som det kmr ut då? Om det inte blir som förra gången med Vice City. Att dom slarvade bort leveransen (KE Media) så att den kom för sent till CDON men det är sånt som händer. Man kan alltid hoppas Kommer säkert på realease dagen ska du se . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Om det inte blir som förra gången med Vice City. Att dom slarvade bort leveransen (KE Media) så att den kom för sent till CDON men det är sånt som händer. Man kan alltid hoppas Kommer säkert på realease dagen ska du se . . . Dont say that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Snacka om otur! Jag kollade på CDon i måndagskväll, allt lugnt och 5% rabbat.. När jag bokade nästa dag var rabbaten borta! Men jag gav ett hjälpande bidrag till Gtasajten iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts