PluOntS Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 När jag tittade runt lite på radiostationerna på GTA III upptäckte jag att DJ'n på Head Radio är samma person som gjort introt till San Andreas. Michael Hunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 När jag tittade runt lite på radiostationerna på GTA III upptäckte jag att DJ'n på Head Radio är samma person som gjort introt till San Andreas. Michael Hunt Vad är så roligt med detta? Har man en person man gillar att jobba med / gör ett bra jobb vill man ju ha med honom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Kolla Hatkoff kommer och hackar på alla han tror han vet allt om gtasajten fast han reggade sig igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Kolla Hatkoff kommer och hackar på alla han tror han vet allt om gtasajten fast han reggade sig igår!!! Att jag är nyreggad på GTASajten betyder inte att jag är socialt efterbliven. Och jag nämnde alldrig GTASajten i inlägget jag skrev.. Antar att jag hackat på dig också nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts