Tweak Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag har en film som är gjord i Windows Movie Maker, och vill göra om den till Windows media player eller nåt annat så folk man skickar den till kan se den, någon som vet hur man gör det? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nu har jag inte användt Movie maker på ett bra tag men du tar väl bara och öppnar filen och väljer att spara den som Windows mediavideo (.wmv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tack, fler förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Exportera som wmv eller mpg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Man kan väll typ alltid klicka file och sen typ spara som då kan man välja typ wmw eller ja avi eller dom där formaten har jag för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det är väl som Gunde5 sa, annars finns det väll konverteringsprogram för sådana ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Nej det funkar inte som Gunde5 sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts