Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nån som kan tipsa till en bra dator med pris imellan 6 och 9000 kr? Den ska klara av te.x hl2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Dell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=C-GPA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 HP Pavilion är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=C-GPA2 Min dator liknar den Men Svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 HP Pavilion är bra. Tillåt mig brista ut i skratt; HAHAHAHAHAHAHA! Perlan: Den där är också svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 HP Pavilion är bra. HP ÄGER --har en själv med 3.6 Ghz när ja spelar cs och banan restartar får man va själv i några sekunder medans alla andra laddar banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tillåt mig brista ut i skratt; HAHAHAHAHAHAHA! Perlan: Den där är också svart. Själv har man en HP Pavilion den första edtition och min kompis har den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Själv har man en HP Pavilion den första edtition och min kompis har den nya. Ja har den nya fick den i maj skit bra äger alla och allt GTASAJTEN= JAG im watching u Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tillåt mig brista ut i skratt; HAHAHAHAHAHAHA! Perlan: Den där är också svart. Det ser ut som blå ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ni som tycker att era märkesdatorer är "så bra", vet ni egentligen vad ni har under skalet? Processorn kanske är snabb, hårddisken stor men saker som minne, grafikkort, moderkort etc är troligen inte så bra. Jag är också säker på att ni fått betala avsevärt mycket mer för era burkar än om ni hade köpt en likvärdig dator från till exempel datorbutiken eller komplett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det ser ut som blå ? :"> "Black Thunder Miditower Black 300W ATX" Det är nog ljussättningen som luras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Själv ska jag nog köpa en sån här: ';..;' Priset tilltalar mig, men köper den väl tillsammans med mina föräldrar som födelsedagspresent i augusti edit- ska slå till när dom erbjuder dubbelt minne gratis Redigerad 2 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 http://www.datorbutiken.com/se/default.php?cartId=135186 Funderar själv på nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 "Black Thunder Miditower Black 300W ATX" Det är nog ljussättningen som luras Läste inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Själv ska jag nog köpa en sån här: ';..;' Priset tilltalar mig, men köper den väl tillsammans med mina föräldrar som födelsedagspresent i augusti edit- ska slå till när dom erbjuder dubbelt minne gratis Ska du köpa först i augusti är det nog för tidigt att bestämma sig redan nu. Här har du en dator i samma prisklass som dellen fast den här är betydligt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ni som tycker att era märkesdatorer är "så bra", vet ni egentligen vad ni har under skalet? Processorn kanske är snabb, hårddisken stor men saker som minne, grafikkort, moderkort etc är troligen inte så bra. Jag är också säker på att ni fått betala avsevärt mycket mer för era burkar än om ni hade köpt en likvärdig dator från till exempel datorbutiken eller komplett. Ja, Dell-datorer är ju inte speciellt bra. Jag blir riktigt irriterad på tex affärer som Siba. De har en dator som tex 12 000 :- och grafikkortet är riktigt uselt! Man kan få en dator från någon internet-butik istället och med ungefär samma pris med ett riktigt bra grafikkort. Vanliga butiker lurar folk att betala mer än vad de egentligen borde. Själv så köpte jag delar från Dustin och så fick en på fars jobb och jag bygga ihop den. Den gick väl på kanske tolv tusen och den är redigt bra. Fast då behövde vi ju inte betala moms eftersom vi köpte igenom företaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Gör det något om jag lånar din topic Bullet? Är denna MP3:n bra?? http://www.webhallen.com/prod.php?id=33574 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Gör det något om jag lånar din topic Bullet? Är denna MP3:n bra?? http://www.webhallen.com/prod.php?id=33574 Haha, det är som om jag skulle fråga vart man köper saft i Lost topicen ditt lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Haha, det är som om jag skulle fråga vart man köper saft i Lost topicen ditt lol! Jaha, får väll göra en ny topic då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts