Europén Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det högsta jag får hur jag en försöker är 65%. Jag ser alltid till att jag får en bra position men misslyckas endå alltid.. Skit tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Menar du fallskärmshoppning i flygskolan, det är jag fått 100% på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Menar du fallskärmshoppning i flygskolan, det är jag fått 100% på. Det har du säkert... Europén: Öva, öva, öva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EternalK Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Låt han falla i ungefär 8-9 sek accelerera framåt, och fäll ut fallskärmen sen dra bakåt hela tiden, och sedan framåt när du är typ i mitten. kom ihåg att det får gå på max 70 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Låt CJ sväva i luften i ungefär 10 sekunder. Efter 10 sekunder trycker du fram den vänstra analogspaken för att accelerera eller komma framåt. Ett meddelande kommer upp på skärmen, det mennar att du ska fälla ut fallskärmen, men vänta till precis att meddelandet håller på försvinna (bara för att spara tid). Då trycker du på Cirkel knappen så släpper CJ ut fallskärmen, för att du nu vill at CJ ska komma en bit framåt måste du trycka den vänstra analogspaken bakåt. Medans du landar måste du hålla analogspaken bakåt, för om du inte gör det så kommer CJ att simma på marken och då kan du inte få guld. 70% = 70 sekunder 85% = 62,5 sekunder 100% = 54 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts