VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 De e ju torrents eller nåt när man.. öh.. hämtar i buskarna... så hur gör man för o kunna använda?? e inge haj på datorer Hjälper dig inte här Warez förbud du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vote: Nja.. Motivering: Nja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nja. Saknar för det första en tidsmärkning när filen lades upp, för det andra hur många som kommenterat, återkommer om jag råkar stöta på något annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Kör tpb på engelska nu, känns mycket mer rätt och man slipper alla halvtaskiga översättningar, och översättningar som är helt onödiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Kör tpb på engelska nu, känns mycket mer rätt och man slipper alla halvtaskiga översättningar, och översättningar som är helt onödiga Rätt. Man är ju van att det står SE asså Seeders inte DB Distubiterare eller vad tusan dom nu översatt det till.... Wey min idol postade i min topic Funnylin Rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag tycker att det är Ok, men det kommer ju ta ett tag att vänja sig vid det, man vet ju inte vad man tycker än, enligt mig, för man kommer ju att sakna det gamla också :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Finns det inga fler sökalternativ än "Spel, apps osv"?! Designen duger väl, man vänjer sig nog med den här efter ett tag. Men att sidan är så seg :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Var lättare att se vad det var för typ av torrent när dom hade bilder bredvid namnen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts