Weener Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hehe detta är en av min favorit grejer i vice city Man tar en bil det sitter två i och kör i väg med den spom sitter brevid en så dom skriker som om dom var sinnesjuka Fick en 3 stýcken personer nu för nån timme sen i en Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Det var igen nyhet för mig. . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Om man går in i en Tools affär å siktar på biträdet så skriker han tillslut åsså får man mycke pengar.. sen skjuter man han... då skriker han ändå... enligt mitt ps2 de e lite stört så de hakkar ihop sej med det som hände för 1-2 min sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts