Geek Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vad e det för fel på rött hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Vad e det för fel på rött hår? Mjo, det är fint på vissa brudar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Håller med C the Ortez... Men vill tilläga följande: Sålänge hon gillar mig... C to the Ortez skriver/säger man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Svart hår e snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 C to the Ortez skriver/säger man Goddamnit... DO I GIVE A F*CK?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Goddamnit... DO I GIVE A F*CK?! Don't you talk back to me biotch! --- Ånntåppick: Beror på vilken brud det är schåklart. Har ingen förhandsfavorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ånntåppick: Beror på vilken brud det är schåklart. Har ingen förhandsfavorit. Schkaru ha en scheftschmäll elle? *fyllesnack* Ska bara säga en sak : Råttfärgat hår är fulast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Spelar ingen roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ûbermenschens, ariska kvinnor ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Är du nazist eller skämtade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ûbermenschens, ariska kvinnor ska det vara. Vilken söt bild du har på avatar, fast min är sötare. OT: Fortfarande brunetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vilken söt bild du har på avatar, fast min är sötare. OT: Fortfarande brunetter. Ta inte illa upp men på bilden du har med din brud på så ser hon lite ut som en freak, jag säger inte att hon kanske gör det vanligt fall men bilden är skum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Men vafan! liksom, vadå brunnet eller blondin, alla tycker la olika eller? det är ju sjukt, man bestämmer inte heller vem man gillar jag fattar att det är nu vad man gillar mest, men bara för jag gillar blondiner betyder det la fan inte att jag inte kan gilla brunneter??? tycker detta var en onödig tråd det var allt... // Love Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vilken söt bild du har på avatar, fast min är sötare. OT: Fortfarande brunetter. Pssht, Herr Himmler är gulligare än lilla Dzugvillji. Mr.Magic, You will never now! muhahhaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 jag fattar att det är nu vad man gillar mest, men bara för jag gillar blondiner betyder det la fan inte att jag inte kan gilla brunneter??? Du fattade ju att frågan var vad man gillade mest, så vad är problemet?? klart som fan att du, precis som alla andra får gilla bägge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Vilken söt bild du har på avatar, fast min är sötare. Mjo, Stalin var ju supersöt... riktigt bra person också, skickade KGB på varenda person som nämnde hans namn och "hund" i samma mening. Om det fanns en tävling kallad "Historiens mest paranoide och galne ledare" så skulle han vinna, även om Hitler deltagit. Den enda riktigt bra kommunistiske ledaren som stod fast vid sina ambitioner någorlunda var Lenin, och det var inte för intet som han varnade sina efterföljande för att inte låta Stalin ta makten när han dog. M'kay? Kanske lite off-topic, ville bara ge herr pKz en liten historieläxa då han antingen inte vet ett skit om personen på sin avatar utan enbart valde honom för att sticka ut. Om så inte är fallet så vore det väldigt bra om du motiverade ditt val i till exempel ett PM. Bara för nyfikenhetes skull, givetvis. Jaja, back to das ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Båda två!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Pssht, Herr Himmler är gulligare än lilla Dzugvillji. Mr.Magic, You will never now! muhahhaa Detta är inget påhopp så tänkt inte ens tanken att bli helt galen och slänga ut en massa dumheter allihopa men jag började fan garva (vet ej varför) när jag läste "You will never now! muhahhaa (du kommer aldrig få nu! muhahhaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ta inte illa upp men på bilden du har med din brud på så ser hon lite ut som en freak, jag säger inte att hon kanske gör det vanligt fall men bilden är skum. Har liksom krymt bilden från en bakgrundsbild till en såndär liten, så inte undra på att hon ser ful ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Har liksom krymt bilden från en bakgrundsbild till en såndär liten, så inte undra på att hon ser ful ut. Ja det var det jag tänkte på och menade. fixa till bilden istället så kan det bli en bra sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts