xstreem Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Föredrar brun/svart typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tycker ansikte och rumpa är viktigast Faktiskt lite W0RD här:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Who gives a fuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Håller med C the Ortez... Men vill tilläga följande: Sålänge hon gillar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Spelar ingen roll faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Skiter väl jag i, båda är lika bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Spelar ingen roll för mig, bara dom har najs ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Spelar väll ingen roll. så länge människan ser bra ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag tycker latino brudar e snyggast men hårfärg spelar inte så stor roll om de e snygga annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Brownettes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Brunett. (För att Johanna är. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mr.Magic Prefers Brunettes. That's Right! Who-Di-Whoooo?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Mr.Magic Prefers Brunettes. That's Right! Who-Di-Whoooo?! Gör DU? Redigerad 3 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Gör DU? Ja, det gör HAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Ja, det gör HAN. Jag är tuff och skiter i att det är spam Redigerad 3 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Föredrar brud som brud. Om hon passar i blont så passar hon i blont. Om hon passar i brunt så passar hon i brunt. ... och så vidare, och så vidare. Stor eller liten, spelar ingen roll. Smal eller tjock, tjocka tejer behöver också kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) tjocka tejer behöver också kärlek Men inte från mig. Okej, tjejer behöver inte vara smala som pinnar det gillar jag inte heller men något där imellan. Redigerad 3 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Men inte från mig. Okej, tjejer behöver inte vara smala som pinnar det gillar jag inte heller men något där imellan. OFFTOPIC: HAhahahaha! Du har visst glömt att snacka om dig själv i 3:e person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 OFFTOPIC: HAhahahaha! Du har visst glömt att snacka om dig själv i 3:e person! Nej, jag orkade bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Olika tjejer passar i olika hår-färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts