Mikolan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Personlighet > Utseende För det mesta Dock Snyggt utseende > Skitfult utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Spelar ingen roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Blondiner. Dom är snygga, får för mig att dom knullar bättre ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Beror helt på personen, men jag hatar playboyblondiner, så jäkla fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Blondiner. Dom är snygga, får för mig att dom knullar bättre ochså. Var det inte du som var 10 eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Var det inte du som var 10 eller nåt? Nej han är född 1906! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 .spelar ingen roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Öööh, vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Sånt här kan man inte svara på. MEn vad jag har sett finns det fler snygga brunetter än blondiner. Men det är ju helt från person till person. Finns skitsnygga blondiner och skitsnygga brunetter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Beror på vad dom passar i. Men ycker det finns flest brunetter än blondiner. Iaf i våran skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Spelar inte mig någon roll alls. Men det är klart t.ex En mörkhyad afrikan ska ju inte färga håret ljust, passar lixom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tycker nog mer om blondiner än brunetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Kvittar skulle ja tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Blondiner... Fråga mig inte varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag gillar både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Lirar ingen roll för mig, som nån sa: Det beror på resten av utseendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Råttfärgat is the shit... Nä skojade, klart grönt är snyggast... Hihi, spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Spelar fan ingen roll..bara dem har snyggt ansikte...ansiktet är nog det viktigaste för en snygg tjej. Inte tuttarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tycker ansikte och rumpa är viktigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Spela roll, bara dom är fräscha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts