VickeX Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 12:20 Är hemma, har min Coca-Cola och börjar sitta vid datorn... 12:30 Installationen är klar... Jäklar tror du det går så snabbt att instalera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det tar inte så lång tid att installera ett spel.. tog 5 min för mig att installera hl2 o det e på 4 skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det tar inte så lång tid att installera ett spel.. tog 5 min för mig att installera hl2 o det e på 4 skivor Beror ju på vad du har för dator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Fredag: skolavslutning! kommer hem själaglad. SA abstinensen är högre än någonsin. Lördag eftersom det inte finns mycket till spelbutik där jag bor så åker jag in till en större stad och köper spelet runt 11:00. efteråt utför jag lite andra ärenden. runt 15:00 kommer jag hem. sätter mig och läser igenom allt som finns att läsa. drar ut på det lite på tiden för att njuta maximalt städar undan runt datorn för att jag gillar att ha fräscht runt mig framför burken. installerar. kollar på hela filmen. justerar inställningar, upplösningar och annat. startar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Fredag: skolavslutning! kommer hem själaglad. SA abstinensen är högre än någonsin. Lördag eftersom det inte finns mycket till spelbutik där jag bor så åker jag in till en större stad och köper spelet runt 11:00. efteråt utför jag lite andra ärenden. runt 15:00 kommer jag hem. sätter mig och läser igenom allt som finns att läsa. drar ut på det lite på tiden för att njuta maximalt städar undan runt datorn för att jag gillar att ha fräscht runt mig framför burken. installerar. kollar på hela filmen. justerar inställningar, upplösningar och annat. startar spelet Varför köper du inte SA på fredagen? Man vill ju köpa det så fort det kommer ut ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Varför köper du inte SA på fredagen? Man vill ju köpa det så fort det kommer ut ju Orkar inte åka iväg två dagar i sträck. när jag ändå ska uträtta några ärenden där på lördagen är det lika bra att vänta tills dess Edit: ifs kunde jag ju ha beställt spelet från CDon men det blev lixom aldrig av att göra det Redigerad 3 juni, 2005 av Grisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Beror ju på vad du har för dator också. Jo, jag vet.. men ändå min dator e skit kass.. har bara typ 12 gb utrymme kvar dags o skaffa mer plz? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tja jag går till jobbet 08:30 och är hemma kring 15:30. Då lär det ligga ett paket med "diskeret" avsändare bakom dörren. Då jääävlar blir det "hård p**r" framför tv:n. Nä skämt åsido så blir det väl lite spelande på kvällen har inte spelat GTA:SA på ett halvår nu så det blir kul igen att spela det men på Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 7.00 Vaknar 8.00 Skiter i skolan. Avslutningen är på fredag 9.00 Tar gisslan på Postens högkvarter, och kräver att få mitt spel 9.15 Hemma i Enviken igen. Slår på datorn. 9.16 Spelar, och spelar, och spelar... 17.00 paus Sen splelar jag ännu mer.... osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 06:00 vaknar 06:00-06:10 tvättar mig 06:10-06:45 äter frukost 06:45 går till stationen 07:01 tar tåget till malmö 07:21 tar bussen till lamhamn c 08:00-14:30 jobbar 14:50 tar bussen från limmhamn c till malmö c 14:21 tar tåget till gunnesbo c 14:35-18:30 spelar PS2 18:30-19:00 tittar på sipmpsons 19:00-22:00 tittar på tv i största allmänhet 22:00-22:10 tvättar mig 22:10 lägger mig 22:45 sommnar 22:45-0600 sover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Det går ibland! Asså.. När jag ru*k*r... Det är skönt tills det börjar spruta... Då känns det skit äckligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fan min dator är gammal och har ingen DVD-ROM :'( Tur att jag ska köpa en ny dator i juli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Asså.. När jag ru*k*r... Det är skönt tills det börjar spruta... Då känns det skit äckligt.... Fan va offtopic egentligen Varför är det äckligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fan va offtopic egentligen Varför är det äckligt då? De vill du gärna veta va? Det blir väll att gå till skolan komma hem spela dator är som en vanlig vardag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fan va offtopic egentligen Varför är det äckligt då? ... Med fler, Skaffa brudar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Min kompis sa att det släpptes dagen vi har skolavslutning så jag ska sticka till stan direkt efter avslutningen och köpa det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Varför köper du inte SA på fredagen? Man vill ju köpa det så fort det kommer ut ju Undrar om det ens finns på Lördagen! Det lär ju bli ganska populärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Undrar om det ens finns på Lördagen! Det lär ju bli ganska populärt! Jo men om man är i tid så får ma nog tag i ett. Själv får man det i brevlådan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Happ, gör väl ungefär samma som jag gjorde när jag fick det till ps2: går till skolan går på stan går till avslutningen i pingstkyrkan kommer hem äter lägger mig. Vaknar upp. inser att alla andra måste gå till skolan nu och ha deras avslutning idag, jag hade min en dag innan alla andra! Yay! Går till min granne, garvar ett tag utanför deras fönster. Går tillbaka till mitt rum, och sätter på datorn. Går in på gtasajten läser i lite låsta trådar, med namn som "Idag gäller det" , och "JAG HAR FÅTT DET". Skrattar förnöjt. Laddar ner en film Tittar på filmen Går till brevlådan. Skriker. Tar upp paketet från cdon och skiter i alla andra brev. Andas tungt. Springer tillbaka till mitt rum. Skriker en gång till, för att se till att detta verkligen händer. Öppnar paketet snabbt. Stoppar in den i xboxet. stoppar in skivan i xboxet. Gallskriker Skiter i att titta på inledningscenen, har ju redan sett den! Spelar, och inser att jag nu har något att njuta av resten av sommarlovet! HELL YEAH! Offtopic: En från uppsala ontopic: Så härligt se hur alla förberäder kommer ihåg när jag fick mitt gta: Vaknar halv 8a (morgontrött:P) skiter i att gå på dom första lektionerna , gick och köpte spelet istället:P gick hem lira ahh soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) 07.00 - Vaknar 07.01 - Gråter 06.59 - Sommnar Redigerad 5 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts