ShortyAD_ss Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Själv har jag beställt spelet från CDON Hur var det när det kom till ps2 fick man det en dag innan eller, så fall får jag det på torsdag nästa vecka, sen på fredagen är det skolavslutning. Men på torsdagen ska jag spela som ett djur kommer sitta uppe hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Får det den 10 juni, har skolavslutning 15 juni Men som tur är så har vi inga läxor eller prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Är det ingen som ska ut på nån fest eller nått på skolavslutningen, menar, gta kan man ju lira när som helst...De är väl möjligt att man "köper" spelat dan där på eller nått men fan inte på skolavlutningen, jaja, va och en prioriterar ju sina egna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Vaknar 13:00 Drar till affären Kommer hem vid 14:30 Installerar Klarar halva storyn Sover Vaknar 13:00 igen Klarar storyn ~~ (om jag inte väntar några månader o tankar det ist ;o) EDIT: har ju redan sommarlov Redigerad 2 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Uhm, varför vänta ett par månader? det lär ju släppas på nätet innan det kommit ut på pc. Eller, iaf samma dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Laddar ner spelet, medan spelet installeras rullar jag en fet spliff, röker den och startar SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 18:45 Jag ****** 19:56 jag fixar lite käk Om ****** betydde "runkar"... så runkar du Jävligt länge... Hur fan kan man orka runka i 1 timme och 11 minuter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Okej, men se till att minska din signatur innan den dagen... Ser ingen aledning till att förminska den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Om ****** betydde "runkar"... så runkar du Jävligt länge... Hur fan kan man orka runka i 1 timme och 11 minuter ? Det går ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Till pc eller xbox? Jag bästellde det också från discshop och frågade i mail om jag kunde få det några dagar tidigare som det var på ps2 releasen och dom sa att dom skickade det så att det låg i brevlådan på releasedagen :'( PC! Orka ladda ner SA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Orka ladda ner SA.... W0rd , man måste ju hjälpa r* lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Är det ingen som ska ut på nån fest eller nått på skolavslutningen, menar, gta kan man ju lira när som helst...De är väl möjligt att man "köper" spelat dan där på eller nått men fan inte på skolavlutningen, jaja, va och en prioriterar ju sina egna saker Skolavslutningen har jag den 10 juni ingen kan ändra det releasedatumet för spelet är den 10 juni och det kan ingen ändra på och om man då bokat det på internet så kan man inte köpa det någon annan gång. Och nej jag ska inte på nån fest. Är ingen "partyguy"! Har aldrig varigt, kommer aldrig bli! Men kommer kanske ha en kompis när man spelar men kommer dock säga till han att han får sticka om han säger ett skit när jag spelar för då fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 W0rd , man måste ju hjälpa r* lite... Jo, det blir kul för er som ska ladda om ni sitter på 0,5 mbit. Tar väl ett par dagar att ladda då. Föfan köp spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vet ej vilken dag spelet släpps till PC/X-BOX. Men är det på fredagen nästa vecka så: 07.00-Vaknar av väckarklockan 07.30 Går upp 07.31 Tar på mig mina kläder 07.33 Går ner och käkar något 07.45 Ser på TV 08.00 Borstar tänderna 08.05 Ställer mig och snackar med någon om något oviktigt 08.15 Går till plugget 08.20 Snackar med någon/några igen 08.30 Fikar med klassen. Hm.. 08.45 Vänder uppochner på klassrummet 09.00 Börjar bege oss mot kyrkan 09.10 Blablablablablablabla 10.00 Äsch.. Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 För oss som ska "köpa" spelet och som redan har köpt det på riktigt på ps2 är det väl onödigt att köpa det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 För oss som ska "köpa" spelet och som redan har köpt det på riktigt på ps2 är det väl onödigt att köpa det igen? Ni som har det på ps2 behöver inte betala för PC versionen? Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Håll er till ämnet istället, ingen ska ladda ner San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Håll er till ämnet istället, ingen ska ladda ner San Andreas. Vill bara säga nu när jag säger detta så räcker det tror jag , En smiley skriven av en moderator får en alltid på så bra humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Uhm, varför vänta ett par månader? det lär ju släppas på nätet innan det kommit ut på pc. Eller, iaf samma dag Mjoo iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Fredagen den 10 juni... 11:00 Drar till ComputerCity och köper mitt San Andreas... 11:45 Åker hem med bussen/spårvagnen och kollar på fodralet... 12:20 Är hemma, har min Coca-Cola och börjar sitta vid datorn... 12:30 Installationen är klar... 12:32 Börjar välja mina alternativ för grafik och kontroll i SA-menyn... 12:35 Startar new game och spelar, spelar, spelar... Lördagen den 11 juni... 10:00-10:20 Kollar runt i nätet om det finns någon 100% savefil... orka spela igen liksom? 10:30 Spelar på savefilen om det finns någon... 12:30 Kollar lite mods till spelet, om det finns... börjar lite smått på min mod Yacht Seaways: San Andreas Edition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts