VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Ja. Ni kommer säkert ihåg topicen "Hur laddar du upp dagen du har San Andreas" Detta är en liknande topic. Men nu när PC och Xbox realesen är nära så är det just det det handlar om. Hur ni laddar upp dagen ni får San Andreas PC/Xbox. Såhär blir det nog för mig: Vaknar 7:00 gör mig i ordning för skolavslutningen åker till skolan 07:45 är med på avslutningen och cycklar hem så fort som möjligt när den är slut när jag är hemma så väntar jag på posten. Kanske städar lite i mitt rum om det är stökigt när jag inte har någonting att göra när jag alternativt städat klart sätter jag mig vid datorn och har fönstret öppet och spanar nästan varje sekund efter brevbäraren. när jag ser brevbäraren kutar jag ut till brevlådan och hämtar spelet kollar på spelet i ca 7 minuter lägger spelet på en säker plats och åker till afären för att handla gosaker handlar lite godis dricka och så cycklar hem så fort jag kan, när jag är hemma så sätter jag mi med spelet i handen igen och kollar på det några minuter igen tills jag sätter in det i cdspelaren (Xbox) och ser på heeeeela introfilmen skriver in slowmotion fusket och spelar i slowmotion för att få uppleva allt längre tid haha nej skämtar, spelar som en dåre. Dålig idè? Isånafall kan någon mod slänga den Redigerad 2 juni, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Har skolavslutningen dagen innan. . aja, den stora dagen: Drar till spelaffären så jag är där ca 30-60min innan dom öppnar. Går in i affären Sen köper jag spelet såklart!(till pc) Sen drar jag hem, rensar datorn(scana o renska bort skit), sen installerar spelet, medans spelet installeras så tar jag en dusch. Dukar fram massa red bull, godis mm Spelar hela natten, ska sikta på 100%(gjorde aldrig det med ps2 versionen) Eller vänta, tror jag rensar o scanar o de innan jag drar till spelaffären. btw, ska nog också städa mitt rum innan jag börjar lira. Redigerad 2 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har skolavslutningen dagen innan. . aja, den stora dagen: Drar till spelaffären så jag är där ca 30-60min innan dom öppnar. Går in i affären Sen köper jag spelet såklart!(till pc) Sen drar jag hem, rensar datorn(scana o renska bort skit), sen installerar spelet, medans spelet installeras så tar jag en dusch. Dukar fram massa red bull, godis mm Spelar hela natten, ska sikta på 100%(gjorde aldrig det med ps2 versionen) Eller vänta, tror jag rensar o scanar o de innan jag drar till spelaffären. Fins inte mycket mer att säga än Man blir så glad av att läsa hur andra "värmer upp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Fins inte mycket mer att säga än Man blir så glad av att läsa hur andra "värmer upp" Jag håller med till 110%! Väldigt härligt att läsa, hoppas många fler skriver i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 07:00 vakanar jag för att jag glömde stänga av veckarklockan dagen innan 07:01 somnar jag igen 09:30 vaknar jag en gång till.. 09:57 äter jag frukost 10:00 spiller jag mjölk på boret 10:01 är all mjölk upptorkad 10:15 har jag ätit klart 10:30 ringer min kompis och säger att vi ska åka och bada... 11:00 ringer han igen och frågar om jag kommer snart 11:17 går jag ut genom dörren och över vägen till hans hus 11:17 går jag in till han. 11:30 sitte vi på cyklarna påväg till min kusin för att bada. 12:00 är vi framme 12:14 hoppar vi i vattnet 12:14 kommer vi upp från vattnet och tycker det är skitkallt 12:23 hoppar vi i igne och tycker vattnet har blivit varmare 12:24 gå vi upp igen 12:24 hopar vi i en gng till 12:36 nu har vi hopppat i ca 20 gånger 13:00 vi är tillbaks vid min kusins hus 14:00 vi käkar lite mat 14:25 vi har ätit klart 14:40 vi äter lita kakor 15:30 vi spelar in lite musik 16:45 jag och min kompis cyklar hem igen 17:18 vi e hemma igen 18:00 jag ser på Bolibompa 18:45 Jag ****** 19:56 jag fixar lite käk 21:00 jag ser på TV 22:21 jag gör lite popcorn 22:56 jag ser på Film 23:40 jag spelar Nintendo 00:10 jag går till min kopmpis och gör lite musik 01:48 en låt e klar och jag börjar på en ny 03:45 jag somnar nästan i soffan 04:12 jag går hem till mig 04:13 jag somnar direkt Så ser min dag ut när San Andreas släppps till PC/Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Happ, gör väl ungefär samma som jag gjorde när jag fick det till ps2: går till skolan går på stan går till avslutningen i pingstkyrkan kommer hem äter lägger mig. Vaknar upp. inser att alla andra måste gå till skolan nu och ha deras avslutning idag, jag hade min en dag innan alla andra! Yay! Går till min granne, garvar ett tag utanför deras fönster. Går tillbaka till mitt rum, och sätter på datorn. Går in på gtasajten läser i lite låsta trådar, med namn som "Idag gäller det" , och "JAG HAR FÅTT DET". Skrattar förnöjt. Laddar ner en film Tittar på filmen Går till brevlådan. Skriker. Tar upp paketet från cdon och skiter i alla andra brev. Andas tungt. Springer tillbaka till mitt rum. Skriker en gång till, för att se till att detta verkligen händer. Öppnar paketet snabbt. Stoppar in den i xboxet. stoppar in skivan i xboxet. Gallskriker Skiter i att titta på inledningscenen, har ju redan sett den! Spelar, och inser att jag nu har något att njuta av resten av sommarlovet! HELL YEAH! fuck yes. Redigerad 2 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 07:00 vakanar jag för att jag glömde stänga av veckarklockan dagen innan 07:01 somnar jag igen 09:30 vaknar jag en gång till.. 09:57 äter jag frukost 10:00 spiller jag mjölk på boret 10:01 är all mjölk upptorkad 10:15 har jag ätit klart 10:30 ringer min kompis och säger att vi ska åka och bada... 11:00 ringer han igen och frågar om jag kommer snart 11:17 går jag ut genom dörren och över vägen till hans hus 11:17 går jag in till han. 11:30 sitte vi på cyklarna påväg till min kusin för att bada. 12:00 är vi framme 12:14 hoppar vi i vattnet 12:14 kommer vi upp från vattnet och tycker det är skitkallt 12:23 hoppar vi i igne och tycker vattnet har blivit varmare 12:24 gå vi upp igen 12:24 hopar vi i en gng till 12:36 nu har vi hopppat i ca 20 gånger 13:00 vi är tillbaks vid min kusins hus 14:00 vi käkar lite mat 14:25 vi har ätit klart 14:40 vi äter lita kakor 15:30 vi spelar in lite musik 16:45 jag och min kompis cyklar hem igen 17:18 vi e hemma igen 18:00 jag ser på Bolibompa 18:45 Jag ****** 19:56 jag fixar lite käk 21:00 jag ser på TV 22:21 jag gör lite popcorn 22:56 jag ser på Film 23:40 jag spelar Nintendo 00:10 jag går till min kopmpis och gör lite musik 01:48 en låt e klar och jag börjar på en ny 03:45 jag somnar nästan i soffan 04:12 jag går hem till mig 04:13 jag somnar direkt Så ser min dag ut när San Andreas släppps till PC/Xbox :'( Finns inte mer att säga :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Min dag. Ska be mamma väcka mig tidigare. Ska vakna 06.00. Äta frukost och kolla på THOMAS OCH VÄNNERNA, Sen "köper" jag spelet, går till skolan, Kommer hem asglad(SOMMARLOV) Och då har jag "köpt" klart spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Min dag. Ska be mamma väcka mig tidigare. Ska vakna 06.00. Äta frukost och kolla på THOMAS OCH VÄNNERNA, Sen "köper" jag spelet, går till skolan, Kommer hem asglad(SOMMARLOV) Och då har jag "köpt" klart spelet! Okej, men se till att minska din signatur innan den dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ja. Ni kommer säkert ihåg topicen "Hur laddar du upp dagen du har San Andreas" Detta är en liknande topic. Men nu när PC och Xbox realesen är nära så är det just det det handlar om. Hur ni laddar upp dagen ni får San Andreas PC/Xbox. Såhär blir det nog för mig: Vaknar 7:00 gör mig i ordning för skolavslutningen åker till skolan 07:45 är med på avslutningen och cycklar hem så fort som möjligt när den är slut när jag är hemma så väntar jag på posten. Kanske städar lite i mitt rum om det är stökigt när jag inte har någonting att göra när jag alternativt städat klart sätter jag mig vid datorn och har fönstret öppet och spanar nästan varje sekund efter brevbäraren. när jag ser brevbäraren kutar jag ut till brevlådan och hämtar spelet kollar på spelet i ca 7 minuter lägger spelet på en säker plats och åker till afären för att handla gosaker handlar lite godis dricka och så cycklar hem så fort jag kan, när jag är hemma så sätter jag mi med spelet i handen igen och kollar på det några minuter igen tills jag sätter in det i cdspelaren (Xbox) och ser på heeeeela introfilmen skriver in slowmotion fusket och spelar i slowmotion för att få uppleva allt längre tid haha nej skämtar, spelar som en dåre. Dålig idè? Isånafall kan någon mod slänga den HAHAHHAHAA ! Precis som jag. Kollar lite på fodralet, och sedan lite på spelet/cd-skivan. Installerar, tittar lite till på spelet, läsen "boken" som kom med. Och sen tittar jag på hela introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vaknar, går till skolavslutningen. cyklar hem i överljudshastighet spelar sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 spelar sönder Inte bra..... :'( Men oj men vad ska du göra när spelet instaleras då? Asså du kan ju inte läsa hela tiden det lär vbäll ta ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 * Vaknar 10.00 * Går ut till brevlådan, tar upp GTA: SA (förhoppningsvis) * Går in * Börjar installera * Fixar käk * Lirar * Lirar lite till * Lirar ännu mer * Middag * Lirar mer * Lirar mer * Går och sover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Slutar skolan på torsdag, SA släpps på fredag. Har beställt SA från Discshop så jag hoppas att jag kan få det dagen innan som vissa fick då VC släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 *Vaknar *Sticker till skola avslutningen *Får hem SA på ett specielt sätt. *Spelar det Och sen går jag och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hur kan alla gå och lägga sig dagen då dom får san andreas. Jag sov inte ens de fäljande två dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Slutar skolan på torsdag, SA släpps på fredag. Har beställt SA från Discshop så jag hoppas att jag kan få det dagen innan som vissa fick då VC släpptes. Till pc eller xbox? Jag bästellde det också från discshop och frågade i mail om jag kunde få det några dagar tidigare som det var på ps2 releasen och dom sa att dom skickade det så att det låg i brevlådan på releasedagen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Mohaha! Jag slutar skolan imorron! aja köper väll fett med chips och cola och sätter mig och lirar hela dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 06:30. Går upp tidigt för att käka frukost. 06:35 Käkat klart, går och borstar tänderna. 06:39. Sätter på TV:en och kollar på TV-shop, samma gamla vanliga Smoke Smart grej. 06:55. Äntligen börjar krambjörnarna. 07:20. Nu börjar Thomas och Vännerna... världens bästa på program. 07:35. Går ner och fixar frillan. 07:45. Min kompis Robert kommer och säger hej. 07:50. Vi har cyklat till Söra Närköp, där jag träffar Arwin, aka jaeger 08:00. Är i skolan och njuter över min sista skoldag. 10:00. Ja vi kanske slutar då, säger hej då till mina kompisar... snöpligt. 10:30. Är hemma får in den första reaktionen över att det är sommarlov. 12:00. Går Jag och polarna till Saras och firar med en Pizza att skolan äntligen är över. 13:00. Ja nu spelar vi fotboll. Sen är väl dagen slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Krökar, laddar ner, spelar. Orka ha värsta planeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts