Krax Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hur gör man? vilket program använder man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ja precis. Bilden asså filmen bilden bilden på filmen spelas fast det är en screenshot och om man sparar så blir bilden helt svart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Med PowerDVD kan man ta kort. eller jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Funkar att ta foto med Nero ShowTime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 I Movie Maker 2 kan man också ta screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Används Fraps 2.5.5 eller liknande... Det funkar, i Windows Media Player också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Så ända sättet är alltså att använda Fraps? Btw, hur lång tid tar det för erat Winamp att starta? Sen jag laddade ner senaste versionen tar det minst 20 sekunder att starta det. Vill kolla om det är fel för mig eller också för er andra. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Man sänker maskinvaruacceleration så att overlay stängs av... kommer inte ihåg var i windows man gör det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 .. Eller så hämtar man kameran o fotar skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 .. Eller så hämtar man kameran o fotar skärmen Haha. gå in på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Eller så stänger man av Video Acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag kan ta screens på winamp Kan inte alla de Äe man speciell då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts