StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Såg lite av filmen i tisdags... Det var en klasskamrat som visade, men han satt bara och spola emellan "höjdpunkterna" (enligt honom). *SPOILER* Jag han se scenen där han sågade av sig själv foten och när bruden fick reda på vad hennes "tandställning" var får något. Även där han sprättade upp magen, geggade med tarmarna, tog fram nyckeln och låste upp. Verkade som en rätt bra film, fast skräck är inte min genre. Det där är Saw 1. Någon som har luskat om den finns ute i skogen än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det där är Saw 1. Någon som har luskat om den finns ute i skogen än? Nej, inte i skogen vad jag vet. Fann den dock liggandes och skräpa nere vid hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nej, inte i skogen vad jag vet. Fann den dock liggandes och skräpa nere vid hamnen. O RLY? I vilken hamn då? Pirathamnen? Yarr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jaha du... http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=11889 "Saw III Confirmed Source: House of Jigsaw, November 7, 2005 Saw and Saw II producer Gregg Hoffman has confirmed at House of Jigsaw that there will be a Saw III. The sequel has already earned over $60 million in two weeks and cost only $4 million to make. Hoffman said: 1) RELAX!!!! We just finished SAW II. Yes, there's going to be a SAW III, and yes, we will do our best not to f**k it up. We're going to try for next year, but if it's not right when we'd have to start shooting, we'll wait. 2) There are NO CONFIRMED cast members for SAW III yet. 3) There is no director confirmed yet. 4) The title is not S3W. That's ridiculous. It reminds me of when everyone thought the title of SAW II was SAW II: HACKSAW. Meanwhile, Lions Gate Films, distributor of the films, has already registered Saw3.com, which currently takes you to the studio's official site." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Yah! Saw 3! Funny: Vad fick Saw 2 för betyg av dig? Om du har sett den. Tyckte den var värd 85 av 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Yah! Saw 3! Funny: Vad fick Saw 2 för betyg av dig? Om du har sett den. Tyckte den var värd 85 av 100. Har inte sett den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har inte sett den än. Hehe, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 En polare kom hem från USA igår, där har den kommit på bio och dvd (varför vet jag inte) iaf såg den och tyckte den var ok, 1 var bättre, efter typ 1 timme kunde man lista ut vem det var. Men den här var råare tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 En polare kom hem från USA igår, där har den kommit på bio och dvd (varför vet jag inte) iaf såg den och tyckte den var ok, 1 var bättre, efter typ 1 timme kunde man lista ut vem det var. Men den här var råare tyckte jag. Ehm... nej tvåan har inte släppts på DVD i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fy fan. kommer ju sluta med lika många SAW som polisskolan. jag hatar dom, både ettan och tvåan är helkassa enligt mig. Det bara för att slutet suger i bägge filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag höll filmen i handen igår, jag sa att det var pirat, han sa nej, jag tror fortfarande att det är en pirat, men den såg onekligen bra ut för att vara en pirat i så fall. Men skitsamma, sett filmen, pirat eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts