Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det går inte att logga in på msn. Jag har testat att installera om det men det funkar inte. Det ploppa up en ruta där det står: Det Gick inte att logga in på MSN Messenger för att tjänsten inte är tillgänglig för tillfället, försök senare. Fast detta har hållt på nån månad så det är nåt fel! Och under texten så står det 800b0001 Vet nån problemet? Jag har scannat efter virus fast den hittar inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 för att tjänsten inte är tillgänglig för tillfället, försök senare. Kan det vara så att MSN inte är tillgängligt just nu och att du ska försöka senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Kan det vara så att MSN inte är tillgängligt just nu och att du ska försöka senare? Om du fortsätter läsa så står det att detta har hållt på nån månad eller två(okej två står det inte :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Men snälla hjälp mig någon, kom på några förslag :'( Redigerad 2 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Pröva om Windows Messenger fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det funkar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Webmessenger då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det funkar inte heller Har du brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har du brandvägg? Ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ja det har jag MSN porten kan vara stänhd, öppna 1863 i din brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 MSN porten kan vara stänhd, öppna 1863 i din brandvägg Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hur då? Vad har du för brandvägg? Har du router? Vad har du för router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den brandväggen som kom med när man installerade SP2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hallå nån försök hjälpa mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts