RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Hittade den här listan på GR. http://m3.idg.se/konsolfakta/ Om det är sant så har Rev bättre processor än 360 (eller?) Redigerad 3 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Humm.. ser ut som att Xbox360 o PS3 e lika bra ju ;o PS3 har fan bättre grafik kort än min dator :/ Redigerad 2 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Vafan funkar ju inte bilderna kommer upp vad ska man göra sen? Kan inte klicka på dom :S EDIT: " -Fungerar som extender Mediacenter och låter dig därmed använda xboxen för att spela in tv-program på din dators hårddisk och spela upp dem på din xboxkopplade tv, mm. -Koppla digitalkamera och musikspelare direkt till xboxen via Usb 2.0. -Webbkamera låter dig se och prata med dina motspelare. " "att spela in tv-program" Spela in lost sässong 2 sista halvan Kan knappt bärgjascoskadhvcsldkvh kan inte skriva wouahuhahaha Redigerad 2 juni, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har PS3 7 kärnor och 360 bara 3??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Humm.. ser ut som att Xbox360 o PS3 e lika bra ju ;o PS3 har fan bättre grafik kort än min dator :/ Finns ingen persondator med bättre grafik än Nvidia RSX (PS3s grafikkort) ute just nu, nej. PS3ans processor har 7 kärnor, XBOX 360s har 3. Behöver jag säga mer? Redigerad 2 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Finns ingen persondator med bättre grafik än Nvidia RSX (PS3s grafikkort) ute just nu, nej. PS3ans processor har 7 kärnor, XBOX 360s har 3. Behöver jag säga mer? Yess! Är det bekräftat är ps3 är bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 MEd ps3 har grymmare spel, så ps3 blir automatiskt roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Yess! Är det bekräftat är ps3 är bättre nu? Nintendo har inte släppt alla specs än men den blir kraftfullare än vad jag trodde. Konsollerna har alltså: PS3: 22,4 GHz (24,4 med ev. huvudkärna) 360: 9,6 GHz Rev: 10 GHz Jag vet att man inte ska räkna så... Hörde att Ps3 ska ha 7 kärnor och 1 huvudkärna, vet inte om det är sant. Sen kanske PS3 har 120 gb hårddisk. Men men, bara rykten tills Sony bekräftar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hade lust att lägga ut denna från press meddelandet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Roligt att man kan koppla in PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag vet! men det kostar.. Man måste hosta upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag tycker det är skumt att PS3 ska ha "spiderman-font" i logon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Finns ingen persondator med bättre grafik än Nvidia RSX (PS3s grafikkort) ute just nu, nej. PS3ans processor har 7 kärnor, XBOX 360s har 3. Behöver jag säga mer? Humm.. asså jag kollade bara igenom , läste inte allt, tyckte att dom såg ut att vara lika bra edit: edit: EDIT: (kolla igenom = läsa 1 ord per rad) Redigerad 4 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Humm.. asså jag kollade bara igenom , läste inte allt, tyckte att dom såg ut att vara lika bra edit: edit: EDIT: (kolla igenom = läsa 1 ord per rad) Själv tyckte jag PS3 vann på nästan allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag tycker det är skumt att PS3 ska ha "spiderman-font" i logon.. Ja, det tycker jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag tycker det är skumt att PS3 ska ha "spiderman-font" i logon.. På deras presskonferans på E3 gjorde dom så jävla mycket reklam om spiderman så att man nästan kräktes åt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nintendo har inte släppt alla specs än men den blir kraftfullare än vad jag trodde. Konsollerna har alltså: PS3: 22,4 GHz (24,4 med ev. huvudkärna) 360: 9,6 GHz Rev: 10 GHz Jag vet att man inte ska räkna så... Hörde att Ps3 ska ha 7 kärnor och 1 huvudkärna, vet inte om det är sant. Sen kanske PS3 har 120 gb hårddisk. Men men, bara rykten tills Sony bekräftar det Jomen Xboxen har tre prossesorer så det blir lika mycket som ps3 läste jag på en hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 På deras presskonferans på E3 gjorde dom så jävla mycket reklam om spiderman så att man nästan kräktes åt det... Ja, de använde väldigt många Spiderman bilder, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jomen Xboxen har tre prossesorer så det blir lika mycket som ps3 läste jag på en hemsida PS3- SCEIs cellprocessor med 7 kärnor à 3,2 GHz IBM PowerPC med 3 kärnor à 3,2 GHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag har last fram att Rev INTE ska ha DVD som huvudsakligt lagringsmedium! Den ska ha nan slags skiva dar ett lager ar ca 8GB, och att skivorna troligtvis ska vara tvalagriga! Sen tycker jag det ar smart med att ha flashminne, sa kan man gora en mod pa datorn och sen overfora direkt till sin konsol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts