Arman Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Undrar om någon kunde hjälpa mig med att göra en snygg logga till mig... Har märkt att många Photoshop-kunniga använder snygga detaljer i bilder så jag hoppas någon kan hjälpa mig med detta... Det skall föreställa en halvmåne... Skiss: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Undrar om någon kunde hjälpa mig med att göra en snygg logga till mig... Har märkt att många Photoshop-kunniga använder snygga detaljer i bilder så jag hoppas någon kan hjälpa mig med detta... Det skall föreställa en halvmåne... Skiss: Man gör sina loggor o signaturer sj annar e man gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Man gör sina loggor o signaturer sj annar e man gay Gay som dig, menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Man gör sina loggor o signaturer sj annar e man gay Har god lust att reporta det där, men låter det slinka förbi den här gången. Tyvärr är jag itne über på ps, och jag är ganska trött. Ska nog sova men ska kolla det där imorgon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Gay som dig, menar du? Nej jag gjorde mina sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nej jag gjorde mina sj Ta inte illa upp men du tycks ha gjort ett uselt jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Ta inte illa upp men du tycks ha gjort ett uselt jobb... Hmm vilken e snyggast din lilla fattiga paint gubbe eller min Mongo clown? Redigerad 2 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Grim lägg ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Försökte lite lätt, fastän jag e sömnig >-< ZZzz Redigerad 2 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Försökte lite lätt, fastän jag e sömnig >-< ZZzz Hehe, bra försök men söker efter en mer skarpare, tack ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hehe, bra försök men söker efter en mer skarpare, tack ändå... Det var bara en grund sen lägger man på mer o mer steg för steg emn jag pallar imte jag e trött Z-z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ja den var ju vacker, eller inte Har fullt upp just nu så jag kan tyvärr inte försöka =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Man gör sina loggor o signaturer sj annar e man gay Grim, vet du vad gay är? du verkar gilla att använda det ordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hahha jag använder gay ironsikt och som ett snällt socialt ord som man inte behöver ta illa upp för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Man använder Abobe ImageReady för när man ska göra en loggo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hahha jag använder gay ironsikt och som ett snällt socialt ord som man inte behöver ta illa upp för Bara jag som tror nästan vet att GRIM(BACK inte är vår älskade Grimn? Isf skulle han väll heta Grimnback eller Grimmn eller någonting. Och han skulle svara på varför han inte fortsatte med Hummern. Och the real Grimn ritade väll snyggar3 i PSP? Jaja. Jag kan inte göra en eller jo jag kan testa i paint. Nej men jag ser en bild framför mig hur den ska se ut. Så jäkla snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Man använder Abobe ImageReady för när man ska göra en loggo.. Nej man kan använda vilket rit prog som helst. gunde@ nej jag är grim inte grimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Man använder Abobe ImageReady för när man ska göra en loggo.. Tror du igentligen menar Adobe Illustrator, där man jobbar i vectorgrafik ImageReady är ett program för att animera gif-bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Hahha jag använder gay ironsikt och som ett snällt socialt ord som man inte behöver ta illa upp för Dags att byta ord isf Redigerad 3 juni, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts