alexzander Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) schnappi covers Redigerad 2 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har du nån länk till riktiga schnappi? har inte hört den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Orka att det inte finns : hårdrocksversionen, rammsteinverisonen eller rockversionen omg på schanppi AC/DC. fett crap Redigerad 2 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Åååååååå vaf jag hatar denna låt... jag bor i luxembourg och har tysk Mtv.. jag sätter på tvn, efter 5 min börjar låten, 15 min senare så börjar låten etc om jag kunde få träffa den lilla 4 åriga tjejen som gjorde den låten så )/&&%?=(/(/&``?/&% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Finns en Hitler version... *Har den* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Beatboxen ägde ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 *Hatar Schnappi!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den där jävla låten är så uttjatad! Död åt krokodiljäveln! Inte nog med Hitler och jättekrångligt språk, nu skapar tyskarna detta... När tar det slut!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den där jävla låten är så uttjatad! Död åt krokodiljäveln! Inte nog med Hitler och jättekrångligt språk, nu skapar tyskarna detta... När tar det slut!? När tyskarna får Frankrike och Polen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Om ni går in på www.kontraband.com finns dt ett spräng schnappi i tusen bitar spel, kommer typ 100 schnappis springande på ett fält sen e dt bara å skjuta! dessutom kan du skicka hitler versionen? om den e rasistisk vill jag int ha den asså bara om de e rolig.. -->sweeman_@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 När tyskarna får Frankrike och Polen? De kommer aldrig att få Polen för att jag och hela min familj och släkt kommer att skydda landet ännu en gång. Tror inte att de kommer att anfalla de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den där jävla låten är så uttjatad! Död åt krokodiljäveln! Inte nog med Hitler och jättekrångligt språk, nu skapar tyskarna detta... När tar det slut!? Vet du vad det beror på HERR SVENNE? Jo, det beror på att Tyskland har 90000000st invånare och Sverige har 9000000st. Då kan du ju gissa varför det kommer mer från Tyskland en från detta skit land vi lever i. Tyskland äger Sverige i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har du nån länk till riktiga schnappi? har inte hört den Orginal versionen har jag. Tror jag. Fick den va den kåta tjejen på msn du vet. Tysk Vafan nu loggade hon in också. Trodde jag blockat hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 För ungefär 1 veckasedan hade jag inget emot krokodilder men nu... #%&#"(#&" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Lite retarded här... Vafan är Schnappi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 För ungefär 1 veckasedan hade jag inget emot krokodilder men nu... #%&#"(#&" Jag har hört låten sedan julas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Lite retarded här... Vafan är Schnappi? Nej nej, det är schnappi som är retarded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Har aldrig hört den men alla i skolan som går runt och nynnar på den förbannande böglåten jag får snart gallfeber *EDIT* Fuck att min 765:e post skulle va i den här topicen Redigerad 3 juni, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Åååååååå vaf jag hatar denna låt... jag bor i luxembourg och har tysk Mtv.. jag sätter på tvn, efter 5 min börjar låten, 15 min senare så börjar låten etc om jag kunde få träffa den lilla 4 åriga tjejen som gjorde den låten så )/&&%?=(/(/&``?/&% Hjälper dig gärna med )/&&%?=(/(/&``?/&% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Låten ( ) Hon är iof 9 år nu. Sega jävlar, 5 år senare kommer den hit. Måste ha varit ett jäkla jobb att få den lillen att sjunga samt att få låten att låta bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts