Wu Zi Mu Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Här har ni "skönheten" xP Kommentera gärna (Åker till England nu, så jag svarar nog inte föränn om 2 veckor) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Grave_Digger.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Månbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den var jädrigt snygg men posta den HÄR nästa gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Skit snygg...Men du är väl blind eller?? Jaja Keep up the good work Redigerad 2 juni, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nice, dock finns det en tidigare, mer använd tråd om 3d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Här har ni "skönheten" xP Kommentera gärna (Åker till England nu, så jag svarar nog inte föränn om 2 veckor) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Grave_Digger.JPG Tänk att få cruisa med den i San Andreas Men tänk på reglerna nästa gång http://franzferdinand.org/v-web/bulletin/bb/images/smiles/icon_rules.gif Nästa gång du vill visa nå 3d grej kan du lägga den i gurfi's topic. Den var gurfi's va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hehe, gör den som modd till GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hemsk, bra gjord men färgerna ser ju förskräckliga ut, ve och fasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jettesnugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tycker den var ful...nä, nog var den snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Inte så imponerande...kan dck inte bättre själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Är det bara jag, eller är texturerna otroligt oskarpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Då vet vi. Texturerna är förresten grymt oskarpa. Tycker dock inte att "bilen" är snygg heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Är det bara jag, eller är texturerna otroligt oskarpa? Dom är überoskarpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Snygg, allt förutom texturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 I vilket program gjorde du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ni kan inte ställa frågor till honom p.g.a att han är bort rest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ni kan inte ställa frågor till honom p.g.a att han är bort rest. Fråga på bara, jag tror nog han kan svara när han kommer hem, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Tackar för kommentarerna, Jo, texturerna var väldigt skarpa xP, men wtf, det var ju min första färdigställda 3d bild. Jag ber om ursäkta för att jag inte satte den i gurfis 3d topic som några reagerade på, men ärligt talat, så hade jag ca 3 minuter på mig att lägga upp den, hämta hjälmen, ta på jacka å skor (Motorcykel) innan vi skulle fara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts