Elander Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag har tittat på den Killzone 2 videon och den är ju Fu¤king otroligt snygg.. är den äkta,jag menar att kommer man kunna spela i sådan grafik och allting?? jag menar den där dom flyger först och landar och dom krigar i någon stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Fråga på den officiella topicen om dom nya spelen som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag har tittat på den Killzone 2 videon och den är ju Fu?king otroligt snygg.. är den äkta,jag menar att kommer man kunna spela i sådan grafik och allting?? jag menar den där dom flyger först och landar och dom krigar i någon stad. Den sägs vara en film men PS3 kan klara av den grafiken och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den sägs vara en film men PS3 kan klara av den grafiken och allt Mäktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tja, fast filmen var scriptad. Lite konstigt att det inte var några som helst hack mellan alla olika animationer. När de bytte dem. Animationerna, alltså. OM det var real-time är det dock hur äckligt grymt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts